lewieke Geplaatst: 12 augustus 2013 Delen Geplaatst: 12 augustus 2013 Wat voor vrouwen geldt voor hun hoofdhuid, geldt voor mannen voor hun voor- ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 18 augustus 2013 Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 Voor de dames (of mannen met lang haar) een goedkope tip: Als je cremespoeling gebruikt kan dit nogal in de kosten lopen. Ik heb een goedkope cremespoeling gevonden bij de Jumbo! van het merk Cite Deze kost rond de 0.50ct per 500ml !! ik koop met regelmaat de schap leeg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 18 augustus 2013 Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 @Communicator: Nu snap ik waarom je haar zo mooi glanst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 18 augustus 2013 Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 Zelf ben ik geen groot liefhebber van make-up maar ik zie er zeker wel het nut van om make-up te preppen. De meeste vrouwen voelen zich vaak mooier/aantrekkelijker met make-up waardoor ze dus ook in veel vervelende situaties een goede mentale boost kunnen krijgen. Zelf ben ik al een tijdje bezig om mijn voorraad shampoo op te maken (nog 2 flessen te gaan:)) om het vervolgens alleen maar met water en soms wat bakpoeder te wassen. http://www.naturemoms.com/no-shampoo-alternative.html Gel gebruik ik ook al een paar maanden niet meer waardoor ik nu al merk dat ik al veel minder vaak mijn haar hoeft te wassen. De producten die ik wel op voorraad heb zijn de intieme verzorging, (douche)olie en vette creme voor de verzorging van je huid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.