noahvanleeuwen Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Hallo, ben op zoek NaAr een makro-achtige groothandel. Dank je wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 ken je niemand met een pasje? de meeste groothandels kom je alleen met een kvk nr binnen sligro/metro/makro enzo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Ja net als Hanos. Maar je kan gewoon naar binnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Gewoon aangeven dat je een bedrijf in oprichting hebt, ben je zo binnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Groothandel is vaak duurder dan de aanbiedingen in de supermarkt, mits je het in de gaten houd. Enigste voordeel van de groothandel is dat men daar groot verpakkingen verkoopt, ideaal voor en groot gezin die niet op de kleintjes hoeft te letten. Hoe ik het weet? mijn lieve moeder heeft een MAKRO pas en ik mag af en toe mee, maar kopen doet ze daar zelden nog iets. Ze is telkens bang dat ik zeg: goh, bij die winkel is het in de aanbieding voor een goedkopere prijs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gebruikersnaam Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Makro is alleen goedkoop als je hun aanbiedingen neemt. De groothandels lijken vaak goedkoper dan andere winkels omdat de folders de prijzen aangeven zonder BTW Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Ik vergelijk altijd de prijzen of de groothandel echt wel zo voordelig is. Zo koop ik er wel altijd het voer voor onze katten omdat die per kilo 2 euro goedkoper is maar met veel van de aanbiedingen ben je vaak duurder uit dus het blijft opletten. Het voordeel van groothandels is wel dat je een grote hoeveelheid mee kan nemen en niemand daar raar van staat te kijken. @noahvanleeuwen mocht je dicht bij de Belgische grens wonen is Colruyt eventueel een goede optie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Ik heb een Makro kaart . Maar ga eigenlijk heel weinig naar de Makro . De liters brandstof dat je extra verrijd wegen meestal niet op aan de korting die je krijgt . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Ik zeg "Winstpakkers" :-) Eigenlijk pakken we bijna alleen deze mee en krijgen ook regelmatig kortingskaarten opgestuurd van 10e extra geld (bij minimale besteding van 50e) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.