JJ&A Geplaatst: 31 januari 2022 Delen Geplaatst: 31 januari 2022 Op 11-11-2013 om 22:42, arneheil zei: De schoenveter vervangen met 550 cord. Ik doe er direct wat "krimpkous" bij, zo kan je handige veter maken. Voor degenen die niet bekend zijn met krimpkous. Het zijn kunststof hulsjes die door warmte krimpen en zo om voorwerpen heen krimpen. Van het internet. Krimpkous wordt voor een breed scala aan toepassingen gebruikt, waaronder het assembleren, beschermen, repareren en markeren van kabels. Het markeren van kabels kan gedaan worden door gebruik te maken van gekleurde krimpkous, of door krimpkous te laten bedrukken.1 apr. 2021 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 2 februari 2022 Delen Geplaatst: 2 februari 2022 Een voorbeeldje van het gebruik met de krimpkous. (1) De zwarte paracord daar heb ik de krimpkous in kokend water gekrompen. En zo te zien is het krimpen best goed gegaan je zien de patroon van de veter er door heen. De diameter is ook kleiner zo te zien. Het grote voordeel een koken water kan daar de koord niet doen smelten (schroeien). (2) De reflecterende koord is heel voorzichtig met een vlammetje bewerkt, als je goed kijkt, zie je dat het koord iets minder door de krimpkous is in gesnoerd, dus iets meer kwetsbaar naar mijn idee. Krimkous wordt veel gebruik om stroomdraad verbinding water dicht af te sluiten, je kan er ook metalen stangetjes iets mee isoleren tegen vocht. Foto 1 Foto 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Edd Geplaatst: 24 oktober 2023 Delen Geplaatst: 24 oktober 2023 Beste Teveel om nu op te schrijven maar zo goed als alles X 3 plus alles voor onze doggies ! Nooit je huisdieren vergeten ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.