calimero Geplaatst: 29 april 2014 Delen Geplaatst: 29 april 2014 Hier al spinazie gegeten als salade en gekookt en lekkere radijsjes, radijsjes zijn ook lekker om te koken smaakt licht naar bloemkool en er komt nog meer aan. Van munt wijnazijn mee op smaak gebracht en ook met dragon en vlierbloesem wijnazijn; heerlijk voor over de salades! En leuk al die kleurige flesjes zo voor het keuken raam, zo voor het pakken. Groet Calimero Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 29 april 2014 Delen Geplaatst: 29 april 2014 Elke dag een bundel radijzen (20st) en dit al een tweetal weken. Elke dag oogst ik de grootste. Vanaf eind deze week is er ook sla. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daisy Geplaatst: 29 april 2014 Delen Geplaatst: 29 april 2014 Afgelopen week het eerste mini-bosje pluksla gegeten... paste precies op de mc2 burger van de Vegetarische Slager, hmmm. En vandaag de eerste spinazie gegeten met scharreleitjes van schoonmoeder, beetje flauw maar wel gezond denk ik dan maar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 29 april 2014 Delen Geplaatst: 29 april 2014 En vandaag de eerste spinazie gegeten met scharreleitjes van schoonmoeder, beetje flauw maar wel gezond denk ik dan maar. Ik roerbak spinazie met lekker wat peper. Helemaal niet flauw! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.