Communicator Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 [video=youtube_share;dgOmfA7Nrts] De nieuwste versie van de SS6900 heet voortaan SS6900N Nieuwe versie V6 - met nieuwe functies De nieuwe CRT Superstar V6 is een geheel nieuw ontwerp van CRT met de onderstaande verbeteringen: Verbeterd PCB Modificatie van het uitgangs vermogen Instelbaar vermogen AM-FM-SSB ICG: Mic Gain door menu sturing NOG: instelbaar volume van de talk back (monitoring) CSU: CW toon instelbaar BEU: regelbaar volume toetsenbord beep Frequentie bereik : 28-29.7 Mhz Mode : AM/FM/LSB/USB/CW/PA Vermogen : 40W FM 12W AM - 40W SSB Microfoon met UP/DOWN en automatische squelch Karakteristieken : Frequentieteller met 7 digits LCD display in blauw Blauwe kanaal uitlezing S-meter Squelch automatisch Roger beep RF Gain Filters NB/ ANL HI-CUT filter Kanaal 9 Functie scan Functie + 10Khz SWR meter geïntegreerd met een automatische beveiliging van de transistors Regelbare echo en regelbaar vermogen AM/FM Clarifier multifunctioneel Overspanning beveiliging Gemiddelde prijs zit tussen de 195 en 200 euro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Mooi bak @Communicator en revieuw ? De video is ' prive' en dat maakt het nog spannender maar niet zichtbaar.... Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 7 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Oeps, ga ik zo even recht zetten Edit: opgelost Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Ja werkt, goede review ! Grt, Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Goed verhaal inderdaad. Staat 'ie nu aan? Of testen we vandaag niet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Natuurlijk zet je de twee scan kanalen op 4 en 33 Dat is de weer een half gemist kansje @Communicator. Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 8 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2013 @Kans Als de SHTF dan gaat hij uiteraard met regelmaat op DW 4/33 natuurlijk! Heb vanmiddag een gesprek gehad met een medeprepper, en wij kwamen tot de conclusie dat splitchannel enkel goed werkt als je met 2 partijen te maken hebt. Goed opgemerkt van hem. Andere optie zou zijn, 1 spreker en meerdere luisteraars die op verzoek zich inmelden bij de spreker. Wat we anders kunnen doen is op willekeurigezelf ingestelde frequenties onze gesprekken voeren, en na iedere 'roger' een kanaal wisselen. En uiteraard geheimtaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 8 juni 2013 Delen Geplaatst: 8 juni 2013 Mooie bak! Is die s-meter wat om te peilen, zit er een jack op voor een meter? Lijkt me ook weer eens leuk om te vossen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 9 juni 2013 Delen Geplaatst: 9 juni 2013 Wat we anders kunnen doen is op willekeurigezelf ingestelde frequenties onze gesprekken voeren, en na iedere 'roger' een kanaal wisselen. En uiteraard geheimtaal. Groupbuy dus van dit bakkie? De kanalen en de geheimtaal, nog los van de etherdiscipline, vereisen enige coordinatie nog voor de communicatie. Hoe dat te fixen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 9 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2013 Er zit een externe uitgang op voor een S-meter. Vossen? Met de huidige benzine prijzen? Nee dank je Een goed begin van deze coordinatie is de maandelijkse prepper ronde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 9 juni 2013 Delen Geplaatst: 9 juni 2013 @Communicator: Benzine?! Diesel! (en zelfs dat niet echt) Ik ontvang nog weinig dankzij de beperkende setup maar zou toch wel iemand richting Dordrecht ofzo moeten kunnen bereiken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 9 juni 2013 Delen Geplaatst: 9 juni 2013 Aha ok, dus toch een externe s-meter, thanks. Op de plaatjes/manuals die ik kon vinden zag ik namelijk enkel een aansluiting achterop voor de PA speaker en CW key, dat zal dan wel het oude model zonder 'n' zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 9 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2013 Aha ok, dus toch een externe s-meter, thanks. Op de plaatjes/manuals die ik kon vinden zag ik namelijk enkel een aansluiting achterop voor de PA speaker en CW key, dat zal dan wel het oude model zonder 'n' zijn. Mijn welgemeende excuses! je hebt helemaal gelijk... dat is dus ook zo... PA en CW. Ik was er echt van overtuigt dat CW dus eigenlijk S meter was... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 9 juni 2013 Delen Geplaatst: 9 juni 2013 Geen probleem, wel jammer dan was het een complete bak geweest. Vroeger maakte ik zelf zo'n jack, maar bij een digitale meter lukt dat allemaal wat moeilijker. Toevallig bij een google-tocht vanochtend ontdekt dat er ook een Lincoln 2 aan komt, dus denk dat ik even wacht op die om op de ssb band te komen en voorlopig mijn porto behoud. (Misschien wel in combinatie met een kacheltje.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 10 juni 2013 Delen Geplaatst: 10 juni 2013 Ik heb een Intek HR-5500 v6. zelfde bak. KPO DX-5000 loopt nog een versie achter maar die komen vast ook met v6 ook de anytone 5555 is deze zelfde machine (weet niet of die al V6 doen) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Lijkt dus te kloppen die lincoln2 http://www.cbradio.nl/president/lincoln_II.htm Wel even wennen die nieuwe look... Als ie net zo goed is als de oude.. Wie weet komt hij erbij... Hier nog meer nieuw bakken, er staan mooie bij maar ook oer lelijke dus voor iedereen wel iets? http://cbradiomagazine.com/CB_Radio_Buyers_Guide_2013.html K a n s Geen probleem, wel jammer dan was het een complete bak geweest. Vroeger maakte ik zelf zo'n jack, maar bij een digitale meter lukt dat allemaal wat moeilijker. Toevallig bij een google-tocht vanochtend ontdekt dat er ook een Lincoln 2 aan komt, dus denk dat ik even wacht op die om op de ssb band te komen en voorlopig mijn porto behoud. (Misschien wel in combinatie met een kacheltje.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Ik heb een DX5000 gehad, helaas met spijt verkocht. Maar heb nu een zeer goede lincoln die nooit meer de deur uit gaat Tevens heb ik een Emperror Ninja (President) in de auto Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 8 september 2013 Delen Geplaatst: 8 september 2013 Heb er sinds vrijdag een. Nog niet heel veel kunnen doen maar ziet er goed uit en werkt goed op het eerste gezicht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 11 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2013 Heb er sinds vrijdag een. Nog niet heel veel kunnen doen maar ziet er goed uit en werkt goed op het eerste gezicht. super om te horen @gerbewoner Ik zit stand-by op kanaal 4 (27.005MHz) Als je tijd en zin hebt om een tokkel te maken, roep je maar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Ik heb hem nu ook op vier. Volgende week ben ik weer permanent hier dus dan staat de bak ook weer vaker aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Lijkt dus te kloppen die lincoln2 http://www.cbradio.nl/president/lincoln_II.htm Wel even wennen die nieuwe look... Als ie net zo goed is als de oude.. Wie weet komt hij erbij... Hier nog meer nieuw bakken, er staan mooie bij maar ook oer lelijke dus voor iedereen wel iets? http://cbradiomagazine.com/CB_Radio_Buyers_Guide_2013.html K a n s Wanneer komt de Lincoln 2 ? weet jij dat? of is hij er al? En wat gaat hij kosten ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Er zit een externe uitgang op voor een S-meter. Vossen? Met de huidige benzine prijzen? Nee dank je Een goed begin van deze coordinatie is de maandelijkse prepper ronde. Met de porto en op de fiets Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Lincoln moet in de herfst uitkomem Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 mijn intek hr-5500 is in reparatie (garantie) ivm. kapot LCD. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 3 februari 2014 Delen Geplaatst: 3 februari 2014 Na jaren van geruchten is hij er dan toch. Als ze niet liegen over twee weken 'overal' te krijgen. http://www.scanman.nl/N_frame.html?http://www.scanman.nl/ Ben bang dat ik binnenkort weer een27mc bak erbij heb:cool: Heerlijk apparaat, veel functie's open interface dus programeerbaar, en een merknaam, President, erachter.... Prep ze, K a n s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.