Dr.Prepper Geplaatst: 3 juni 2013 Delen Geplaatst: 3 juni 2013 Anything that can go wrong, will go wrong. Deze uitspraak van Edward A. Murphy Jr. vormt een groot houvast voor pechvogels. Als je accepteert dat de kans groter is dat dingen verkeerd gaan, wordt het makkelijker om te relativeren en meer ... More... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 3 juni 2013 Delen Geplaatst: 3 juni 2013 Een leuk stukje. Maar om heel eerlijk te zijn voor mijn persoonlijke visie niet direct prepper gerelateerd. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 4 juni 2013 Delen Geplaatst: 4 juni 2013 Opmerkelijk stukje. Door kennis en materiaal kan je veel risico's aanvaardbaar maken. Tevens vraag ik me af wat het probleem (prepper gerelateerd) is als je in de hondenstr0nt stapt. Als je dat al niet trekt, dan denk ik dat je eerst maar eens moet leren om met tegenslag om te gaan....? Karma? Moet je eens over beginnen bij een veiligheidskundige..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast IsaBo Geplaatst: 4 juni 2013 Delen Geplaatst: 4 juni 2013 “Anything that can go wrong, will go wrong”. Een waar woord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vdwalle Geplaatst: 4 juni 2013 Delen Geplaatst: 4 juni 2013 Tot nu toe gaat dit alleen over de eerste wet van Murphy. Hij heeft later een aanvulling gemaakt.... 1 Anything that can go wrong, will go wrong 2 At the worst possible moment misschien dat een voorbereid mens minder last heeft van deze 2 de wet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 4 juni 2013 Delen Geplaatst: 4 juni 2013 Tot nu toe gaat dit alleen over de eerste wet van Murphy. Hij heeft later een aanvulling gemaakt.... 1 Anything that can go wrong, will go wrong 2 At the worst possible moment misschien dat een voorbereid mens minder last heeft van deze 2 de wet. In een andere taal en iets andere bewoording, maar 't staat er wel in. Citaat uit de tekst: "Consequentie: als er een slechtste moment is waarop iets fout kan gaan, dan zal het op dat moment fout gaan”. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.