Ga naar inhoud
GENEGEERD

Deense brugklasleerlingen verbazen wetenschappers met hun Wifi experiment


Gast gebruikersnaam

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot

Ze namen 400 tuinkerszaadjes die ze verdeelden over 12 bakjes. Ze plaatsten 6 bakjes in twee kamers op dezelfde temperatuur. Ze gaven alle bakjes evenveel water en zonlicht gedurende 12 dagen. De helft van de bakjes werd blootgesteld aan mobiele Wifi straling.

 

Moet je daar nou echt zoveel woorden aan vuil maken @Johnny BravoNL ?

 

Zinssneden als "een dermate vergevorderde vorm van domheid" zijn over het algemeen voorbehouden aan Trollen, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
@Heksenboot, misschien is dit een goed moment om deze "discussie?" te besluiten met de constatering dat de schapen, de witte en de zwarte, de tuinkersjes hebben opgegeten, dat de schaapjes door de wolf zijn gegeten en de wolf is geschoten door de dubbelblinde jager met een wifi kanon..... :o

 

Damn, ik heb koffie nodig. :cool:

 

Af en toe lul je net zo slap als mij. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik vraag me af of deze kinderen voortaan hun mobiel 's nachts uitzetten en daardoor beter in en door slapen. Want dat was tenslotte de aanleiding voor hun onderzoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me dan afvraag: als wifi straling slecht zou zijn, wat is de straling van mobiel dan? Je wifi kun je zelf nog uitzetten :p

 

Voordat wij afgelopen najaar aan de wifi gingen, heb ik online gegraven naar info over schadelijkheid etc. Waar het uiteindelijk op neer bleek te komen is dat een jaar wifi-straling overeenkomt met een mobiel telefoongesprek van 20 minuten.

 

Trouwens een heel nieuw en onvoorstelbaar idee blijkbaar, maar zelfs je mobiel kun je gewoon uit zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze namen 400 tuinkerszaadjes die ze verdeelden over 12 bakjes. Ze plaatsten 6 bakjes in twee kamers op dezelfde temperatuur. Ze gaven alle bakjes evenveel water en zonlicht gedurende 12 dagen. De helft van de bakjes werd blootgesteld aan mobiele Wifi straling.

 

Moet je daar nou echt zoveel woorden aan vuil maken @Johnny BravoNL ?

 

Zinssneden als "een dermate vergevorderde vorm van domheid" zijn over het algemeen voorbehouden aan Trollen, toch?

 

Het waren dus jouw schenen... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat wij afgelopen najaar aan de wifi gingen, heb ik online gegraven naar info over schadelijkheid etc. Waar het uiteindelijk op neer bleek te komen is dat een jaar wifi-straling overeenkomt met een mobiel telefoongesprek van 20 minuten.

 

Trouwens een heel nieuw en onvoorstelbaar idee blijkbaar, maar zelfs je mobiel kun je gewoon uit zetten.

 

Ik zit de laatste tijd met dat idee te spelen ja, mobiel alleen op gezette tijden aanzetten. Niet vanwege de straling 'discussie' maar omdat het eigenlijk nergens voor nodig is om dat ding 24/7 aan te laten. Aan de andere kant vind ik het wel prettig dat ik bereikbaar ben indien er een probleem in de familie is. Ik heb trouwens geen vaste telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van jou kan ik wel wat hebben, maar er zijn hier nog meer mensen, wist je nog? :)

 

Sorry, ik had even een blackout. Ik zat namelijk radio te luisteren terwijl de magnetron aanstond en mijn GSM begon te rinkelen. Volgens mij vloog er ook net een vliegtuig over met een dikke chemtrail achter z'n staart.Tot overmaat van ramp drukte mijn vrouw nèt op een knopje van de afstandbediening terwijl ik langsliep en toen ik ook nog eens door een aardstraal heenliep om de spaarlamp aan te zetten, wist ik het even niet meer...

 

Hihihi! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Sorry, ik had even een blackout. Ik zat namelijk radio te luisteren terwijl de magnetron aanstond en mijn GSM begon te rinkelen. Volgens mij vloog er ook net een vliegtuig over met een dikke chemtrail achter z'n staart.Tot overmaat van ramp drukte mijn vrouw nèt op een knopje van de afstandbediening terwijl ik langsliep en toen ik ook nog eens door een aardstraal heenliep om de spaarlamp aan te zetten, wist ik het even niet meer...

 

Hihihi! :)

 

Aait. :)

 

Mocht het je teveel worden, dan kan ik je deze therapie aanbevelen:

 

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/55793-rtms-magneten-tegen-depressie.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...