Maritimesurvival Geplaatst: 27 maart 2015 Delen Geplaatst: 27 maart 2015 En zelf een LMF ,Gerber of dergelijke. Zou beter een FOSCO doen. Of een LMF scout Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jorisb Geplaatst: 27 maart 2015 Delen Geplaatst: 27 maart 2015 Jaja wachten loont, ook hier lagen ze er weer! Gelijk het hele schap leeg gehaald, drie voor eigen gebruik en de rest op bestelling van vrienden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaptorNLD Geplaatst: 27 maart 2015 Delen Geplaatst: 27 maart 2015 Toch niet die bij mij @Jorisb? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jorisb Geplaatst: 27 maart 2015 Delen Geplaatst: 27 maart 2015 @RaptorNLD nee dat niet, ik ben over een paar weken daar in de buurt maar ik dacht vandaag laat ik toch nog een keer hier gaan kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.