Ga naar inhoud
GENEGEERD

Handboog maken


hamster

Aanbevolen berichten

Na wat gelezen te hebben hier over allerlij links betreffende handbogen ed, hier een vereenvoudige oplossing voor het maken van een handboog alles komt aan bod van houtsoort tot pijlpunt op 3 a4 tjes te printen.

 

download link -->

http://speedy.sh/bj5UM/handboog.rar

 

 

voor diegene die niet weet wat een rar bestand is of heeft het is hier te downloaden http://www.winrar.nl/

 

en zoals altijd commetaar in welke vorm dan ook is welkom

 

Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts

 

Hamster.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

overwegen kan altijd @Communicator wat willen jullie weten wat heb je ervoor nodig ed etc etc op t moment werkloos dus veel tijd over.....is te zien op t forum haha

Zeg euh Hamster ....

 

Dat zijn gewoon geweldige posts die jij maakt!

Ik wil niet zeuren hoor... maar Dit is perrrrr-fekt materiaal voor de Prepper WIKI!

 

Is dat iets wat je eventueel zou willen overwegen om aan mee te helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hamster

 

Zou mooi zijn als je er inderdaad zelf een Wikipagina van gaat/kunt maken. Maar als je dat teveel gedoe vind...:

 

Je mag de tekst ook in een word bestand naar mij mailen (dan stuur ik je wel mijn mailadres via PM) en dan wil ik het ook wel op de Wikipagina zetten, natuurlijk met jouw naam erbij als Auteur...

@JohnVonSchutz je moet dan volgens mij eerst een account aanmaken op Speedyshare en dan kun je het bestand via het programma Winrar 'uitpakken'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrs.Lotte Ja klopt ik zie dat zelf ook wel zitten,maar wacht nog op antwoord van dr prep himself

en voor speedy heb je geen account nodig hoor @JohnVonSchutz , gewoon link copieren en plakken in de adresbalk. als je geen winrar hebt hier is een online unpacker (virusvrij) http://b1.org/online

@hamster

 

Zou mooi zijn als je er inderdaad zelf een Wikipagina van gaat/kunt maken. Maar als je dat teveel gedoe vind...:

 

Je mag de tekst ook in een word bestand naar mij mailen (dan stuur ik je wel mijn mailadres via PM) en dan wil ik het ook wel op de Wikipagina zetten, natuurlijk met jouw naam erbij als Auteur...

@JohnVonSchutz je moet dan volgens mij eerst een account aanmaken op Speedyshare en dan kun je het bestand via het programma Winrar 'uitpakken'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...