Bandoeng Geplaatst: 28 maart 2013 Delen Geplaatst: 28 maart 2013 Wazuup Preppah? Aangezien ik diet nog niet eerder heb gehoord en geproefd wil ik graag met jullie delen http://yankee-kitchen-ninja.blogspot.nl/2011/10/chicken-jerky-recipe.html 21 April is Nunspeet er weer, dus genoeg tijd om dit uit te proberen en dan daar naar toe mee te nemen. We gaan ook proberen, toch @Daenerys? Groet, Bandoeng Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 28 maart 2013 Delen Geplaatst: 28 maart 2013 Wazuup Preppah? Aangezien ik diet nog niet eerder heb gehoord en geproefd wil ik graag met jullie delen http://yankee-kitchen-ninja.blogspot.nl/2011/10/chicken-jerky-recipe.html 21 April is Nunspeet er weer, dus genoeg tijd om dit uit te proberen en dan daar naar toe mee te nemen. We gaan ook proberen, toch @Daenerys? Groet, Bandoeng Oe, ziet er weer lekker uit. Zal ook wel met vis kunnen toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Badger Geplaatst: 28 maart 2013 Delen Geplaatst: 28 maart 2013 Ik heb wel al eens Turkey Jerky gehad van Conower Jerky en dat smaakte mij best goed. Dus ik ga dit recept proberen (kalkoen of kip). Bedankt @Bandoeng. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 28 maart 2013 Delen Geplaatst: 28 maart 2013 wist u dat sinds 1996, jerky geselecteerd is door astronauten als ruimte voer door zn lichte gewicht en hoge mate van voedingswaarde? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 28 maart 2013 Delen Geplaatst: 28 maart 2013 oh,wat jammer dat ik niet kan, kom anders een dagje zeep makken en mij voeren @Bandoeng @Daenerys Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 28 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2013 oh,wat jammer dat ik niet kan, kom anders een dagje zeep makken en mij voeren @Bandoeng @Daenerys Deal, en jij heb toch wat te drinken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 28 maart 2013 Delen Geplaatst: 28 maart 2013 Deal, en jij heb toch wat te drinken ach lieverd, ik woon in het gooi, ik prep prosceco en champagne. altijd welkom , @Bandoeng en co. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 28 maart 2013 Delen Geplaatst: 28 maart 2013 Ziet er idd lekker uit en waarom ook niet. Kip is redelijk goedkoop. Ik ga hem eens proberen, thx voor de link. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerys Geplaatst: 29 maart 2013 Delen Geplaatst: 29 maart 2013 Nou dat lijkt mij lekker om uit te proberen! En ook de beef maar weer eens maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.