Hollander Geplaatst: 23 februari 2013 Delen Geplaatst: 23 februari 2013 Verkochte bestaande koopwoningen waren in januari 9,6 procent goedkoper dan in januari 2012. De prijsdaling ten opzichte van een jaar eerder is de grootste sinds het begin van de prijsindex bestaande koopwoningen in 1995. Dit hangt mogelijk samen met de verandering van de hypotheekregels per 1 januari. De index van het CBS en het Kadaster geeft de prijsontwikkeling weer van geregistreerde bestaande koopwoningen in Nederland, die aan particulieren verkocht zijn. Bron: CBS Goed nieuws voor ons preppers, huizen zijn weer betaalbaarder geworden . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 23 februari 2013 Delen Geplaatst: 23 februari 2013 Niet waar ik woon. Mijn gemeente zal volhouden dat de cijfers voor mijn woningtype voor mijn provincie niet lokaal genoeg zijn. De WOZ-waarde daalt dan te weinig en de OZB stijgt te veel (meer dan de inflatie en meer dan macronorm OZB). Dus alles qua prijs is een wassen neus en op afpsraken wordt niet effectief gehandhaafd. Dat is de overheid. (en dat telt ook mee voor waterschap en belastingaangifte) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luna1988 Geplaatst: 23 februari 2013 Delen Geplaatst: 23 februari 2013 Nu nog een hypotheek krijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 23 februari 2013 Delen Geplaatst: 23 februari 2013 T.z.t. cash afrekenen met wat zilver. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 24 februari 2013 Delen Geplaatst: 24 februari 2013 Huizen prijs is nog steeds (veel?) Te hoog, een normale gezins woning mag niet meer Kosten als 1,2 persoon kan betalen. Jammer als je een koophuis hebt maar als je kijkt naar de waarde van de bult stenen is de verkoop prijs nog steeds te hoog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.