Ga naar inhoud
GENEGEERD

Natuurlijke pijnstillers


Gast Riesie

Aanbevolen berichten

Ik heb inderdaad alleen de boeken, ook hoop pdf's maar geen printer. Overigens, gebruik wel een laserprinter, anders heb je maar tijdelijk wat aan je prints en zijn ze waarschijnlijk niet watervast. :)

 

Moet ik een printer voor je regelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik heb inderdaad alleen de boeken, ook hoop pdf's maar geen printer. Overigens, gebruik wel een laserprinter, anders heb je maar tijdelijk wat aan je prints en zijn ze waarschijnlijk niet watervast. :)

 

Ik print altijd gewoon bij de bibliotheek. Heb ik eerst alle bestanden in Google Drive gezet. Daar kun je gewoon op een PC inloggen en dan de boel uitprinten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook de vrolijke honing vriendjes maken een product wat medicinaal is. Namelijk propolis. De bijen maken deze in kleine hoeveelheden naast honing en bijenwas natuurlijk. De bijen maken dit voor isolatie van het nest en om gaten te dichten. Dus een soort kit :) Men heeft het eeuwen geleden ook al gebruikt als kauwgum, maar heeft daarnaast ook een medicinale werking.

- 100% natuurlijk

- Antibacterieel, antiviraal en schimmeldodend

- Pijnstillend en beschermend

- Effectief bij verschillende aandoeningen zoals acné, eczeem, hooikoorts, darm- en reumatische ziekten.

 

Bijen, meer dan alleen honing en dikke bulten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrs.Lotte: Daar kom ik inderdaad nooit. Goeie tip, gratis printen, of moet je lid zijn?

Is niet gratis en je hoeft in onze biep ook niet lid te zijn. Maar is bij ons in elk geval goedkoper dan bij een copyshop.

Tip: als je een beetje handig bent en nog goede ogen hebt, kun je de Pdf ook met twee bladzijden op 1 A-4 printen. Sommige pdfs kun je ook weer omzetten naar Word.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/342679-PDF-printen-op-4-A-4-tjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet gratis en je hoeft in onze biep ook niet lid te zijn. Maar is bij ons in elk geval goedkoper dan bij een copyshop.

Tip: als je een beetje handig bent en nog goede ogen hebt, kun je de Pdf ook met twee bladzijden op 1 A-4 printen. Sommige pdfs kun je ook weer omzetten naar Word.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/342679-PDF-printen-op-4-A-4-tjes

 

Ik ben wel handig met computers. :) Dubbelzijdig heeft sowieso het voordeel van volume winst. Leesbrillen en een loep, die moet ik wel preppen! 'k Moet er toch eens aan geloven, ben aan de eerste leesbril toe. :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij virusinfecties helpen Zonnehoed en St. Janskruid.

Zonnehoed Echinacea, zorgt ervoor dat er inferon wordt aangemaakt. Als er een virus een cel is binnengedrongen en van daaruit overgaat naar andere cellen, dan zorgt Zonnehoed ervoor dat die cellen in de omgeving van de besmette cel snel dood gaat. Zodat het virus geïsoleerd blijft en eenzaam sterft.

 

Ik verdiep me er al een tijdje in, maar ik weet bij lange na niet alles, ik heb hier een boek liggen van 10 cm dik, waar echt alles instaat...heerlijk!

 

Bij een van de volgende Nunspeet meetings (waarschijnlijk ergens in het voorjaar) ga ik daar een korte workshop in geven, met behulp van Ries en iedereen die er wat van weet. Van elkaar kunnen we leren en leuk om het e.e.a. met elkaar te delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...