de eekhoorn Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 hier een linkje voor primitief koken. niet alles is nuttig maar het meeste is wel handig. mvg de eekhoorn http://www.schultegroep.nl/dwnload/primitief_koken_boekje.pdf 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orca2000 Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 @ de eekhoorn Erg leuk en handig dank je wel voor de link:-)))) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 Leuk boekje met een hoop handige dingen, thx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 @de eekhoorn: Altijd handig! Niet alle recepten zijn m'n pakkie an, gelukkig zijn het er 100! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 Dan heb je ook nog het oorlogskookboek, met bijna niets/iets maken. http://www.wereldoorlog1418.nl/kookboek/index.htm#01 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 mannen bedankt voor nuttige links . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 Dan heb je ook nog het oorlogskookboek, met bijna niets/iets maken. http://www.wereldoorlog1418.nl/kookboek/index.htm#01 Da's ook een leuke, die heb ik gelijk even binnengetrokken naar de PC. (kostte nog geen minuut) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gemini Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 Superr!! Alufolie toegoevoegd aan 'boodschappenlijst' dus.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lucifer Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 Ik krijg geen snelkoppeling op mijn bureaublad van de link grrrr:mad: Ik wilde hem doorsturn om uit te printen ik heb geen printer vandaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
de eekhoorn Geplaatst: 28 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2013 Ik krijg geen snelkoppeling op mijn bureaublad van de link grrrr:mad: Ik wilde hem doorsturn om uit te printen ik heb geen printer vandaar je kan de recepten die je lekker vindt selecteren,kopieeren en vervolgens plakken in word en dan heb je een bestandje en kun je dat op usb zetten of mail en daarna uit printen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lucifer Geplaatst: 28 januari 2013 Delen Geplaatst: 28 januari 2013 Thx had ik niet aangedacht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.