TyrionLannister Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 ik weet niet waar jij op kicked, ik ben behalve prepper ook een gewone vent, en voor een beetje boomshakalaka heb ik toch liever dat ze een paar naaldhakjes aantrekt dan een setje kisten Akkoord maar met naaldlakken door een bos banjeren met BOB op de rug lijkt me niet zo geslaagd. Dan hebben de dames meer aan een fijn stel kisten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 Akkoord maar met naaldlakken door een bos banjeren met BOB op de rug lijkt me niet zo geslaagd. Dan hebben de dames meer aan een fijn stel kisten. En voor de zekerheid. 'Kisten' = halfhoge laarzen die doorgaans militairen, commando's enz dragen. :-) Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vivienne Geplaatst: 4 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2013 Hallo beste preppers, Ik wilde jullie het eerste commentaar van de redactie op het uitgewerkte interview niet onthouden: "Mijn eerste idee is dat die mensen helemaal niet zo gek zijn - ik krijg nu drang om een kratje bronwater in de schuur te zetten!" Leuk he . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 4 maart 2013 Delen Geplaatst: 4 maart 2013 Hallo beste preppers, Ik wilde jullie het eerste commentaar van de redactie op het uitgewerkte interview niet onthouden: "Mijn eerste idee is dat die mensen helemaal niet zo gek zijn - ik krijg nu drang om een kratje bronwater in de schuur te zetten!" Leuk he . Dat is inderdaad positief. Als je op die lijn verder gaat en dat gewoon in het artikel zet, krijg je meer preppers achter je. Zo kan je wel een groter publiek er op wijzen, dat het helemaal niet gek is om voorbereid te zijn. Dan kan je, met behulp van de mensen die je interviewt, een lijstje publiceren, met wat je minimaal nodig hebt. Succes verder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AmandaaBobo Geplaatst: 23 april 2013 Delen Geplaatst: 23 april 2013 Is het gelukt? Welke glossy heeft dit in gestaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 24 april 2013 Delen Geplaatst: 24 april 2013 Een paar welen geleden stond het mooie artikel in de Grazia. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.