Vantazzy Geplaatst: 6 januari 2013 Delen Geplaatst: 6 januari 2013 Zat toevallig iets aan het opzoeken en stuitte op dit stukje tekst: http://economischleven.blogspot.nl/2012/11/prepper-worden-of-econ-worden.html De rest laat zich te raden dacht ik zo... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 6 januari 2013 Delen Geplaatst: 6 januari 2013 Ik ben altijd gewoon mezelf. Ben geen volledige prepper aldus het hier beschreven is en ook geen econner Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 6 januari 2013 Delen Geplaatst: 6 januari 2013 Tja, ik ben een budgetier, leef eco, kan overleven, en bereid me voor. ID crisis! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 6 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2013 Persoonlijk probeer ik het denk ik beide te zijn, althans vanaf dit jaar dan, vorig jaar was echt stressy-to-my-wallet... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
philwar Geplaatst: 6 januari 2013 Delen Geplaatst: 6 januari 2013 Natuurlijk zullen er overlappingspunten zijn maar de insteek is compleet anders. Preppen is uiteindelijk een 'net' woord voor bezig zijn met overleving, alle voorbereidingen daarvoor in de breedste zin. Een 'econner' (ik had er nog nooit van gehoord) houdt zich daar in principe niet mee bezig maar zal door zijn levensstijl beter voorbereid zijn dan de gemiddelde kantoorslaaf. Hoeveel beter, dat valt nog te bezien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 7 januari 2013 Delen Geplaatst: 7 januari 2013 Voor rampen moeten we voorberid zijn. Van preppen word ik eigenlijk langzaam Econner. Alleen ik wordt niet graag genoemd voor wat ik ben. Zoals @Jager zei: Ik ben wie ik ben. Ik ben een vader en dat is mijn verdiende titel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bushmaster Geplaatst: 7 januari 2013 Delen Geplaatst: 7 januari 2013 Prepper en bushcrafter in hart en nieren. En dit zo economisch mogelijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GoodieBag Geplaatst: 7 januari 2013 Delen Geplaatst: 7 januari 2013 Graag voorbereid zijn op onverwachte gebeurtenissen van klein tot wat groter heeft geen naam en dat vind ik prima, Ik houd niet zo van labels plakken. Ik heb van alles, weet al behoorlijk wat en blijf dat ook uitbreiden, maar niet omdat er weer iemand een stuk perkament vindt waarop staat dat de wereld nu ECHT vergaat, maar gewoon, omdat je toch nooit weet wat en wanneer er iets vervelends gebeurt. Nou ja, die blauwe envelop is wel erg voorspelbaar en vervelend trouwens! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 7 januari 2013 Delen Geplaatst: 7 januari 2013 Na het stukje te hebben gelezen, zeg ik toch dat ik een prepper ben. Ik leef gewoon en probeer niet direct onafhankelijk te zijn, maar bereid me gewoon voor op wat er kan gebeuren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.