wodan Geplaatst: 13 maart 2013 Delen Geplaatst: 13 maart 2013 Weer rustig op TeamSpeak momenteel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 13 maart 2013 Delen Geplaatst: 13 maart 2013 kan iemand mij het wachtwoord per pm sturen? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 En maar weer eens een bump, kijken of het nog gezellig wordt op TeamSpeak op deze koude stinkdag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 En maar weer eens een bump, kijken of het nog gezellig wordt op TeamSpeak op deze koude stinkdag. Â Ik kom straks nog wel ff! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 IK zie je er niet @Johnny BravoNL ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 IK zie je er niet @Johnny BravoNL ... Â Strakjes! . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Strakjes! . Â Eerst nog even een prepservice maken natuurlijk :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Powerbox Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Eerst nog even een prepservice maken natuurlijk :-) Ben op de bol Holbewoner heb wel internet maar geen mic! Groetjes uit niemandsland Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Ben op de bol Holbewoner heb wel internet maar geen mic! Groetjes uit niemandsland  Ben je beetje koekoek geworden ofzo? Stervenskoud man! Ga naar huis :-) Ohnee, goede houtkachel he :-) Spookt er wel zeker ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Ben op de bol Holbewoner heb wel internet maar geen mic! Groetjes uit niemandsland Kan je toch typen via de chat... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Powerbox Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Ben je beetje koekoek geworden ofzo? Stervenskoud man! Ga naar huis :-) Ohnee, goede houtkachel he :-) Spookt er wel zeker ? Â Windkracht 10 gemeten gisteren nacht poe hee en de kachel trekt lekker! Â 22 graden met de tv op zonne power! Â Temperatuurmeter in de wind -5 vanacht! Kwa kou naar ronde met befteckel -50 brrrrrrr wat was het koud. Water slaat over de toren heen van Duckstadl! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Powerbox Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Kan je toch typen via de chat...  Heb een pre paid Ben er maandag weer! Is een boot gezonken maar dat hoor je maandag wel ff  Kleine hint: het is een raar gezicht als er een vrachtschip in je moestuin wil parkeren! En als dat op Duckstad gebeurd dan breekt de pleuris uit met heel veel zwaailampen! Ter land ter zee en ter lucht heeft dan een andere betekenis! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Heb een pre paid Ben er maandag weer! Is een boot gezonken maar dat hoor je maandag wel ff  Kleine hint: het is een raar gezicht als er een vrachtschip in je moestuin wil parkeren! En als dat op Duckstad gebeurd dan breekt de pleuris uit met heel veel zwaailampen! Ter land ter zee en ter lucht heeft dan een andere betekenis!  Dat klinkt gezellig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Eeeeeeeeen toen was Teamspeak weer stuk. @Communicator ? Â Dus dan maar weer op Zello, http://preppers.nl/forum/threads/3426-Zello-digitale-portofoon-op-je-mobiel-of-PC?p=72011#post72011 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2013 server draait weer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 server draait weer  Dankjewel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 @Communicator: Ligt weer plat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 @Communicator: Kapoet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 8 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2013 draait weer hoor. Â Wij hebben hier een probleem met onze droger. Die zorgt voor sluiting. waardoor dan de server ook uit valt. achter deze pc staat geen UPS . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 15 mei 2013 Delen Geplaatst: 15 mei 2013 Maar weer eens een keer omhoog bumpen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 15 mei 2013 Delen Geplaatst: 15 mei 2013 Sjezus, zelfs ik was het vergeten.... Druk, druk, druk... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Moet ik aanbieden dat die teamspeak server in een bunker moet staan te loeien? (wel achter een UPS) Â Â Bunkerprepper Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Hij doet het bij mij weer niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Bij mij ook niet.... en op zello ligt iedereen te slapen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Ik ben wel op zello maar daar is ook niemand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten