Dreutel Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Zelf heb ik er nooit last van gehad, maar preppen kan ook leiden tot een burnout. Hoe ga je aar mee om, en nog beter: hoe kun je het voorkomen? Is dit iets typisch Amerikaans, of zijn er hier ook mensen die er last van hebben? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepzel Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 I feel myself pulling away from people.... das t enige dat ik herken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Wel, voor zover ik wat van burn-out af weet, afgezien van mijn eigen ervaring ermee, wordt het veroorzaakt door te intensief en zonder de nodige rust, ergens mee bezig te zijn. Hm. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Ik zou me zo kunnen voorstellen, dat preppen bij bepaalde mensen "dwangmatig" kan gaan worden of juist een verslaving kan zijn. Een andere mogelijkheid is dat preppen voor bepaalde mensen voortkomt uit een angststoornis. Maar goed, zijn we niet allemaal een klein beetje gek? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Nouja, ik heb het niet maar herken het wel. Peinzen over wat er nodig is, wat er kan, hoe dingen te regelen met de beperkte financien bij wat er allemaal mis kan gaan. Geen paniek, wel soort van zorgen zo af en toe. Wordt misschien minder als er meer in huis is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lucifer Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 Ik voel wel een beetje dat ik het niet netjes geordend krijg waar ik wat moet zetten.Zet ik het buiten in de garage denk ik aan gasmasker. Ik ben op aan het ruimen voor plaats te maken voor mijn prep iehhhh waar zet ik het Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mr T Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 1e filmpje bekeken, zit goed advies in. Te veel focussen op de toekomst en wat voor ellende er mogelijk kan gebeuren kan je denk ik nekken. Juist focussen op de onafhankelijkheid kan je, denk ik beter voelen. Die laatste uitspraak: "rule the wasteland", geinig... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.