Mr. Gold Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 Verdorie, gemist! Wanneer is de volgende uitzending? Kan ik deze nog ergens terugluisteren? @Johnny BravoNL Je komt nog terug in de uitzending tijdens een interview Als het goed is wordt de uitzending online gezet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 5 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2012 De uitzending is hier terug te vinden peepz! http://preppers.nl/wiki/Preppers.nl_wiki:In_het_nieuws Het is een compilatie van de Live uitzending. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 De uitzending is hier terug te vinden peepz! http://preppers.nl/wiki/Preppers.nl_wiki:In_het_nieuws Het is een compilatie van de Live uitzending. Mooi thx!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 zit m nu ff na te luisteren als je slim bent laat je het de volgende keer veel eerder weten klinkt erg leuk allemaal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 5 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2012 Mja, das enigszins een nare eigenschap van mij. Impulsief. daar heb ik NU zin in. dus... mja... Maar ik zal de volgende keer proberen om dit bijvoorbeeld een week van te voren aan te geven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 een week is meer dan genoeg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NightOwl Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 De uitzending is hier terug te vinden peepz! http://preppers.nl/wiki/Preppers.nl_wiki:In_het_nieuws Het is een compilatie van de Live uitzending. Super bedankt!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Preppie Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 Zojuist afgeluisterd. Fantastisch Communicator en gasten!!! Hartelijk dank..... en op naar de volgende... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 @Johnny BravoNL Je komt nog terug in de uitzending tijdens een interview Als het goed is wordt de uitzending online gezet. \ Oh jee, kom ik terug? Interview? Ai... Vertel... (?) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 6 december 2012 Delen Geplaatst: 6 december 2012 \ Oh jee, kom ik terug? Interview? Ai... Vertel... (?) Radio uitzending staat online zodat je het kan horen. :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 6 december 2012 Delen Geplaatst: 6 december 2012 @Communicator Net geluisterd. Leuk gedaan wederom. Waarom heeft die één of andere Bert zo lang het woord, iedereen kan dus gewoon maar bellen en je laat alles en iedereen in de uitzending? Als nou een van de site eigenaren had gebeld, dan ging het waarschijnlijk nog ergens over...... Wanneer is de volgende?! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 6 december 2012 Delen Geplaatst: 6 december 2012 @Mr. Gold Ik heb het gehoord! Thanx 4 the mention! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.