Wish Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 Mylar zakken zijn toch gewoon laminaat zakken? Ik kan namelijk aan 2 kg laminaat zakken komen, maar geen idee of ze food grade zijn. Maar als dat gewoon laminaat is moet dat toch goed zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast IsaBo Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 Geen idee wat laminaat zakken zijn maar ik zal je even omhoog bumpen. @Forum Wie weet dit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 Moeilijk te zeggen. Op de interwebs vindt ik ze waarbij vermeldt wordt dat ze geschikt zijn voor voedsel (http://www.trademax.nu/nl/105-zakken-laminaat-ffs-film), maar of die van jou dat ook zijn..... staat er niet op van welk kunststof ze gemaakt zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wish Geplaatst: 24 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2012 nee, staat niks bij, de zakken worden dicht geseald, zodat er geen vocht bij de inhoudt kan komen. Ze zien er hetzelfde uit als mylar zakken, maar dat zegt niet veel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 Een laminaat zak is een zak waarbij twee of meer lagen van een materiaal of materialen op elkaar geplakt zijn. Dit hoeft mylar noch food grade te zijn. Als je niet zeker weet dat ze food grade zijn zou ik ze niet gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wish Geplaatst: 24 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2012 Ik ga proberen te achterhalen of ze food grade zijn, anders koop in wel mylar. bedankt allemaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 Als ik mee mag liften in dit draadje....? Ik zoek redelijk dikke plastic zakken van zon 10-20 liter, iemand tips? Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joost5 Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 Hoi Wish, Deze laminaat zakken zijn niet 100% zuurstofdicht, dus het opgeslagen eten is minder lang houdbaar. De aluminium laag in de mylar zakken zorgt dat deze 100% zuurstofdicht zijn. Groeten joost Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.