Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Voorbereid op noodsituaties: bekijk de noodpakketen Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst:

Jammer dat de sneeuw al weg is .  Volgend jaar maar even buiten leggen dan . 👍🏼 ( dat is de beoogde perfecte manier van reinigen) 

goed inpakken voor de motten hè , lijkt soms wel of ze dat op een kilometer afstand ruiken ofzo . Dan kun je het zo’n 15 jaar gebruiken of 80 jaar in de kast leggen. 

• Leuk 1
Geplaatst:

Ha wij zoeken ook al een tijd echte goede wollen dekens.

Ik had aardig wat wollen dekens, maar na dat ik dakloos was heb ik het weg gedaan gegeven aan daklozen die met elkaar in een pand zaten.

Ik gebruikte in mijn auto op het voeteneind op te vullen en er onder te slapen, maar na het slapen ruimde ik alles brandschoon op totaal niets van de spulletje die ik had was zichtbaar in de vrij nieuwe wagen, alles was brandschoon, ja ik had ook alle  tijd om het uitstekend te onderhouden.

Geplaatst:
8 minuten geleden, Panoramix zei:

Jammer dat de sneeuw al weg is .  Volgend jaar maar even buiten leggen dan . 👍🏼 ( dat is de beoogde perfecte manier van reinigen) 

goed inpakken voor de motten hè , lijkt soms wel of ze dat op een kilometer afstand ruiken ofzo . Dan kun je het zo’n 15 jaar gebruiken of 80 jaar in de kast leggen. 

Bewaren.

En misschien een goed idee om het te bewaren in vacuüm zakken met zakken droog korrels.

Bij ons zou het zeker niet bewaard worden, wij hebben alleen spullen die we regelmatig gebruiken, en zeker we smachten naar uitstekende wollen dekens zijn er mee opgegroeid, tot gestikte dekens op de markt kwamen die deden het ook goed op de slaapkamers waar het ook met strenge winters vroor, met dikke lagen ijs op de binnen kant van de ramen, ja leef vocht werd goed vast gehouden door de enkel glazen ramen, ik ging het als kleine jongen van de ramen halen, en naar buiten gooien, toen begon mijn strijd al tegen vocht in huizen, en ben er goed in.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...