Dr.Prepper Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Op http://preppers.nl/2012/11/review-goud-en-het-geheim-van-geld-van-willem-middelkoop/ staat een review van het deze week verschenen boek van Willem Middelkoop "Goud en het geheim van geld". Erop reageren en erover discussieren kan in deze thread! En uiteraard hoop ik ook meer lezers van dit boek die hier hun mening erover willen plaatsen. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Ik ben zelf altijd een groot fan geweest van Willem Middelkoop en zijn eerdere 2 boeken "Als de dollar valt" en "Overleef de kredietcrisis" pak ik er nog regelmatig bij. Ben zo benieuwd naar dit boek en heb hem meteen besteld bij Bol. Als ik hem uit heb zal ik ook mijn gedachten over zijn nieuwste boek "Goud en het geheim van geld".op schrijven. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Als jullie hem aanraden, koop ik hem ook(heb nog een bol cadeau kaart), lijkt me heerlijk om alles op een rijtje in het boek te hebben. Overtuigd hoef ik niet meer te worden, maar kennis verbetering stopt nooit! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Mooie review, @Dr.Prepper! Lekker geschreven ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 @Mr. Gold heb je hem al uit? Zo ja, wat vond je ervan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 @Mr. Gold heb je hem al uit? Zo ja, wat vond je ervan? Hij ligt nog onder de kerstboom Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.