BNN Geplaatst: 1 februari 2012 Delen Geplaatst: 1 februari 2012 Beste Preppers, Voor het programma De Week van Filemon (BNN) zijn wij bezig met een item over Preppers. Wij zijn opzoek naar personen die zich hier mee bezig houden, het liefst zoals je ook ziet in de verschillende Amerikaanse docu's, mensen die zelfvoorzienende maatregelen hebben getroffen voor wat eventueel komen gaat. Hopelijk is er iemand bereid om ons op weg te helpen, te reageren op deweekvanfilemon@bnn.nl Met vriendelijke groet, Diederick Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 1 februari 2012 Delen Geplaatst: 1 februari 2012 Beste Diederick, U kunt hier al wat vragen neerzetten die we kunnen beantwoorden en zoals u waarschijnlijk weet zijn "preppers" erg media schuw en op hun privacy gesteld. Wat kunnen jullie regelen voor anonimiteit? We komen bij jullie terug. Groet, Mr. Gold Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 16 april 2012 Delen Geplaatst: 16 april 2012 Goeie mr Gold ....Ik heb me nl heel erg verbaast dat al die families in die Amerikaanse reportage zichzelf zo herkenbaar lieten filmen..vooral dat ene gezin was erg grappig die s,nachts n truck liet komen met spullen..(om zogenaamd niet op te vallen en lowprofile te zijn)..Haha.Nee sorry ik zou nooit aan zoiets meewerken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 16 april 2012 Delen Geplaatst: 16 april 2012 Goeie mr Gold ....Ik heb me nl heel erg verbaast dat al die families in die Amerikaanse reportage zichzelf zo herkenbaar lieten filmen..vooral dat ene gezin was erg grappig die s,nachts n truck liet komen met spullen..(om zogenaamd niet op te vallen en lowprofile te zijn)..Haha.Nee sorry ik zou nooit aan zoiets meewerken. Na een paar telefoontjes heen en weer is het er niet van gekomen. Maar de media klopt wel aan de deur en dat komt waarschijnlijk omdat het hier in Nederland nog vrij nieuw is en voor veel mensen interessant klinkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 16 april 2012 Delen Geplaatst: 16 april 2012 Ja zowieso denk ik dat ten minste een van de preppers op dit forum een undercover is van de nederlandse veiligheidsdiensten; of dan toch iig lezen ze wat we schrijven en weten ze ook wie je bent. Ik heb niets te verbergen, maar hou er rekening mee aub. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
medan Geplaatst: 16 april 2012 Delen Geplaatst: 16 april 2012 als prepper jezelf zo bloot geven op tv is een doodsvonnis in mijn ogen. iedere serieuse prepper die weet wat opsec is en zich hier aan houd zal er nooit aan mee doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 16 april 2012 Delen Geplaatst: 16 april 2012 Ach. Diederick probeert nog enigszins serieus over te komen, maar je weet dat er tijdens de montage alles aan wordt gedaan om de persoon in kwestie zo idioot mogelijk over te laten komen. En nu vind ik Filemon nou niet bepaald een TV persoonlijkheid die intellectuele diepte-interviews afneemt... Als je hier aan mee doet spoor je echt niet... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast urbanprepper Geplaatst: 16 april 2012 Delen Geplaatst: 16 april 2012 Ik vond dat in sommige gevallen de personen in doomsday preppers op een manier werden neergezet die mij niet zo beviel(alsof ze maar een beetje raar waren). Maar goed. Als het een integere reportage is zou het het preppen ook juist bekender en mischien meer mainstream kunnen maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast urbanprepper Geplaatst: 16 april 2012 Delen Geplaatst: 16 april 2012 Ze willen dat wij contact met hun opnemen? Niet echt een proactieve houding als programmamaker.lol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast urbanprepper Geplaatst: 16 april 2012 Delen Geplaatst: 16 april 2012 Nee johnny daar heb je gelijk in. filemon staat niet echt bekend om zijn diepte interviews. Haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dutchprepper Geplaatst: 16 april 2012 Delen Geplaatst: 16 april 2012 vind het ook een beetje een jackass achtig kereltje, net dus als die gasten van jackass, aandacht trekken door domme dingen te doen, aandacht trekken door controversieel proberen te zijn. ik heb het nooit zo heel erg op mensen die alles doen voor aandacht inclusief het schijtlollig doen om mensen te kakken te zetten. om dezelfde redenen kijk ik dus vrijwel geen bnn en vrijwel geen powned. zo,n programma item duurt gemiddelt zo,n 10 minuten waarin jij je halve leven blootgeeft, en vervolgens word je afgeserveerd door hun en vervolgens door je omgeving. dat scoort enorm, want iedereen wil een kop van jut. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3XP3R1M3NT Geplaatst: 26 april 2012 Delen Geplaatst: 26 april 2012 BNN met Powned vergelijken is gewoon 'not done'. Powned brengt het nieuws vanuit een ander en meer brutaal daglicht wat er wel al voor heeft gezorgd dat verschillende criminelen achter de tralies zijn gekomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 23 mei 2012 Delen Geplaatst: 23 mei 2012 BNN? Nee bedankt. Een zender die totaal teert op leedvermaak, shockeren en het belachelijk maken van anderen. What's next? Pwned? Rutger Castricum die mij komt vragen of ik niet helemaal gestoord ben? Vast niet. Experiment: het feit alleen al dat ons rechtsysteem het moet hebben van een "brutale" zender.... Jeuk... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.