Captain Geplaatst: 7 april Geplaatst: 7 april Beste preppers, Vanuit een film-productiehuis ben ik op zoek naar preppers die over hun ervaring met preppen willen delen. Ik ben op zoek naar die prepper die mij alle facetten rondom preppen kan uitleggen. Ben jij diegene of ken je iemand dan hoor ik dat graag! We bevinden ons nu nog in de onderzoeksfase van dit onderwerp, maar ben je geïnteresseerd dan kunnen we een afspraak maken voor een kennismaking. Vriendelijke groet, Merel Quote
mevr.Grijpstra Geplaatst: 7 april Geplaatst: 7 april 4 uren geleden, Captain zei: We bevinden ons nu nog in de onderzoeksfase van dit onderwerp Onderzoek naar wat ?? Beetje summier dit en klinkt als eenrichtingsverkeer .... Quote
Captain Geplaatst: 7 april Auteur Geplaatst: 7 april (aangepast) 40 minuten geleden, mevr.Grijpstra zei: Onderzoek naar wat ?? Beetje summier dit en klinkt als eenrichtingsverkeer .... Beste mevr. Grijpstra, onderzoek naar preppers! Als filmhuis zijn we een uitgebreid onderzoek/research gestart naar de prep-wereld naar aanleiding van verschillende uitspraken van onder andere de NAVO. We merken om ons heen dat veel mensen preppen vaag, lastig of zelfs eng vinden en zouden daarom graag in gesprek gaan met diegene die al langere tijd preppen, om alle kanten rondom dit onderwerp te belichten. We noemen dit een onderszoeksfase omdat we in deze fase verschillende invalshoeken en individuen spreken over dit onderwerp. 7 april aangepast door Captain Quote
mevr.Grijpstra Geplaatst: 8 april Geplaatst: 8 april 13 uren geleden, Captain zei: We noemen dit een onderszoeksfase omdat we in deze fase verschillende invalshoeken en individuen spreken over dit onderwerp. Graag zouden willen spreken dan toch zeker ? Of hopen te kunnen spreken ? Of heeft u wellicht al veel deelnemers aan uw onderzoek? 1 ding wil ik u wel verklappen: Het klopt dat veel mensen preppen vaag,lastig of zelfs eng vinden, maar mensen die al wel preppen vinden vragen van journalisten of vertellen over hun ervaringen evengoed vaak vaag,lastig of zelfs eng . Desalniettemin wens ik u succes met uw onderzoek ! Mvg, Mevr.Grijpstra Quote
Captain Geplaatst: 8 april Auteur Geplaatst: 8 april 6 minuten geleden, mevr.Grijpstra zei: Graag zouden willen spreken dan toch zeker ? Of hopen te kunnen spreken ? Of heeft u wellicht al veel deelnemers aan uw onderzoek? 1 ding wil ik u wel verklappen: Het klopt dat veel mensen preppen vaag,lastig of zelfs eng vinden, maar mensen die al wel preppen vinden vragen van journalisten of vertellen over hun ervaringen evengoed vaak vaag,lastig of zelfs eng . Desalniettemin wens ik u succes met uw onderzoek ! Mvg, Mevr.Grijpstra Wat u zegt, raakt precies de kern: omdat het voor velen eng of lastig is om over preppen te praten richting media, is het juist zo waardevol als mensen toch hun stem laten horen. Dat helpt om het onderwerp beter te begrijpen en bespreekbaar te maken voor mensen die er verder vanaf staan. Toch bedankt voor uw inzicht en reactie! Quote
mevr.Grijpstra Geplaatst: 8 april Geplaatst: 8 april Het is hier misschien niet echt een goede plek,maar toch plaats ik dit even hier. Want kijk, dit helpt natrlk niet echt lekker mee ! https://www.frontnieuws.com/ach-kijk-met-wo-iii-voor-de-deur-is-preppen-opeens-geweldig-en-trendy-de-vlag-draait-naar-de-nieuwe-wind/ ..."Hoe bereiken wij nu de bevolen ommekeer? Gisteren waren preppers samenzweringstheoretici en nazi’s, nu worden wij verondersteld prepping aan alle burgers aan te bevelen? De vlag draait naar de nieuwe wind!".... niet echt verwonderlijk dat "preppen" met een vaag waas wordt omgeven ! En het draagt ook niet bij om de preppers leefstijl aan de grote klok te hangen... Quote
Roel Geplaatst: 8 april Geplaatst: 8 april Ik heb onze manier ook nooit preppen genoemd, wij zijn in grote mate zelfvoorzienend. Eigenlijk in zo'n grote mate dat we in geval van echte ellende zelf onze eigen boontjes kunnen doppen. Dus voor ons ook geen BOB, we blijven waar we zitten en we gaan het beleven. Maar ook ik wens @Captain alle goeds bij de zoektocht naar mensen die mee willen werken. Quote
Madeliefje Geplaatst: 8 april Geplaatst: 8 april Preppers werden altijd als gekkies weggezet. En nu zijn ze opeens wel interessant om te horen en te zien! Hier werk ik niet aan mee. 1 Quote
mevr.Grijpstra Geplaatst: 9 april Geplaatst: 9 april En zo werken we met onze reacties hier wellicht toch nog een -klein- beetje mee aan dit onderzoek 😁 ! 1 Quote
Madeliefje Geplaatst: 9 april Geplaatst: 9 april Misschien beter ff informeren bij het andere prepforum. Daar zitten wel veel deugpreppers en schapen die praten met de eenzijdige deugmedia. Quote
JJ&A Geplaatst: vrijdag om 13:02 Geplaatst: vrijdag om 13:02 Ik zou ook niet in beeld willen komen, want mensen gaan je dan in de buurt herkennen en je weten te vinden als er poep aan de knikker zit, heb ook een keer een uitspraak voor de Tv van iemand die het onzin vond om te gaan preppen, hij wist wel een prepper die heel goed was voorbereid om daar dan zijn slag te slaan, met een SHTF en wetteloosheid. Ja @Captain je kan mensen in gevaar brengen, houd er mee op ik heb al aangegeven dat je Jeroen Klaassen eigenaar van het prepshop en dit forum kan vragen hij kan je vertellen wat je nodig bent. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.