ThVh Geplaatst: 21 februari Geplaatst: 21 februari (aangepast) Hi, Nu we een oproep vanuit de overheid hebben gekregen om noodpakketten aan te leggen en cash in huis te hebben, zijn we nieuwsgierig hoe preppers hierop reageren. Voor een Nederlandse bank zijn we daarom op zoek naar iemand die een beetje meer wil vertellen over hoe hij/zij zich (met name financieel) voorbereidt. - Het is voor een korte video die op social media gepubliceerd zal worden. - We zullen bij je thuis langskomen om opnames te maken. - De vragen mag je van tevoren inzien. Heb je interesse? Neem contact op. 21 februari aangepast door ThVh Quote
Roel Geplaatst: 21 februari Geplaatst: 21 februari Meestal is voorstellen wel aardig als begin. Denk het niet dus. Quote
mevr.Grijpstra Geplaatst: 21 februari Geplaatst: 21 februari 3 uren geleden, ThVh zei: We zullen bij je thuis langskomen om opnames te maken. - De vragen mag je van tevoren inzien. Hi, Ik heb je "oproep" met verbazing gelezen. Er kwamen enkele vragen bij me op : 1. Wie is "we"....? 2.Welke nederlandse bank? 3.Hoeveel is "een beetje" ? 4.Waarom met name financieel? Wat me verbaasde was : 1.de kennelijke veronderstelling dat ,zo er al iemand zo welwillend is om zijn verhaal te doen , men zonder meer bereid is om op uw/jou/jullie voorwaarden mee te werken. 2.het blijkbaar een gunst is dat de vragen tevoren "mogen" worden ingezien.... Amai...vliegen vangt men met stroop,en niet met azijn , heb ik ooit weleens geleerd. Als ik die nederlandse bank was ,zou ik mijn recruiters elders betrekken... O en voor de duidelijkheid : ik verwacht geen antwoord op mijn vragen .... 1 Quote
Roel Geplaatst: 22 februari Geplaatst: 22 februari Ik vind het hoe dan ook een vreemd verhaal. Iedereen weet dat wanneer de boel echt in elkaar stort, cash geld geen drol meer waard is. Want wat kun je ermee? Je kunt het niet eten en hoogstens je gat mee afvegen. Voorraad en ervaring zijn de zaken waar het op aan komt. Niet geld, dat heeft geen waarde meer. Goud en zilver kan ik me iets bij voorstellen, daar is altijd wel een markt voor. 1 Quote
JJ&A Geplaatst: 22 februari Geplaatst: 22 februari (aangepast) Ik vind @ThVh wat verdacht en heb er ook melding van gemaakt bij @Paraatpaal Zo begin je niet als je prepper gerelateerd bent. En is ook even komen kijken zonder wat te schrijven. 22 februari aangepast door JJ&A Quote
mevr.Grijpstra Geplaatst: 22 februari Geplaatst: 22 februari 1 uur geleden, Roel zei: vind het hoe dan ook een vreemd verhaal. Zeker is het een vreemd verhaal,er klopt geen jota van natuurlijk! Is gewoon een of andere linkebal die op slinkse wijze probeert bij mensen een voet tussen de deur te krijgen. Nou is gelukkig niemand hier op z'n achterhoofd gevallen ,dus er zullen geen slachtoffers vallen maar het blijft altijd uitkijken met dit soort "oproepen". Een gewaarschuwd mens telt voor twee ,om er nog maar eens een spreekwoord tegenaan te gooien 😄. 2 Quote
Roely Geplaatst: 24 februari Geplaatst: 24 februari Hahaha is gewoon een gast die werkt voor een reclame bureau oid. En die zoeken gewoon iemand om een leuk item mee te maken. Valt me tegen dat niemand hier beroemd wil worden 😄. Al is het wel voor de hand liggend hoe je weggezet gaat worden natuurlijk. Daarintegen was de weerstand wel te verwachten als ie de moeite had genomen, om zich wat in te lezen en te verdiepen. Ach ja snelle jongens he. Jullie zouden trots moeten zijn , dat ze een echte prepper aan het woord wilden hebben, ipv een of andere figurant/ acteur aan te kleden. 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.