ThVh Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden (aangepast) Hi, Nu we een oproep vanuit de overheid hebben gekregen om noodpakketten aan te leggen en cash in huis te hebben, zijn we nieuwsgierig hoe preppers hierop reageren. Voor een Nederlandse bank zijn we daarom op zoek naar iemand die een beetje meer wil vertellen over hoe hij/zij zich (met name financieel) voorbereidt. - Het is voor een korte video die op social media gepubliceerd zal worden. - We zullen bij je thuis langskomen om opnames te maken. - De vragen mag je van tevoren inzien. Heb je interesse? Neem contact op. 17 uren geleden aangepast door ThVh Quote
Roel Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Meestal is voorstellen wel aardig als begin. Denk het niet dus. Quote
mevr.Grijpstra Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden 3 uren geleden, ThVh zei: We zullen bij je thuis langskomen om opnames te maken. - De vragen mag je van tevoren inzien. Hi, Ik heb je "oproep" met verbazing gelezen. Er kwamen enkele vragen bij me op : 1. Wie is "we"....? 2.Welke nederlandse bank? 3.Hoeveel is "een beetje" ? 4.Waarom met name financieel? Wat me verbaasde was : 1.de kennelijke veronderstelling dat ,zo er al iemand zo welwillend is om zijn verhaal te doen , men zonder meer bereid is om op uw/jou/jullie voorwaarden mee te werken. 2.het blijkbaar een gunst is dat de vragen tevoren "mogen" worden ingezien.... Amai...vliegen vangt men met stroop,en niet met azijn , heb ik ooit weleens geleerd. Als ik die nederlandse bank was ,zou ik mijn recruiters elders betrekken... O en voor de duidelijkheid : ik verwacht geen antwoord op mijn vragen .... 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.