Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op de helft van een cursus midwife emergency. Deze cursus is bedoeld om zoveel mogelijk levensreddende te kunnen optreden bij bevalling zonder aanwezigheid van ziekenhuizen. Het is echt uitputtend en best gek. Medisch gezien heel intensief, dagen met lessen van 14 uren , veel werk met replica ( poppen) en dingen als een foetus proberen in de baarmoeder om te draaien. Tijddruk, je heb 2 minuten en de hartslag monitoren piepen steeds meer in paniek. En heel bizar is wie daar is, heel ( eng) christelijke mensen die volgens mij echt bij een sekte zitten. Het is intern , dus ik ben de hele tijd bij die vrouwen, en ze proberen steeds mij te bekeren. Dat is de meeste vermoeiende factor. Het zijn mensen die wachten op de Messiah, rapture en end time . Niet echt gezellig een borreltje mee pakken. Nu even tot 1 januari in New York met normale gekken ( mijn gezin) en dan vlieg ik terug voor nog een week . 

• Leuk 2
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst:

Het klinkt als een interessante, maar zware cursus.

Erg jammer dat uw mede cursisten zo veel energie kosten, energie die beter anders gebruikt had kunnen worden.

Alvast een fijn nieuwjaar gewenst met uw gezin,

en succes met de rest van de cursus

Geplaatst:

Tjonge wat een onderneming, heel veel doorzettingsvermogen toe gewenst, ze zien uit naar de bevindingen.

We weten dat je zeer krachtige wilskrachtige persoon bent dus het komt wel goed.

En wat is de volgende uitdaging???🤔😉🚩

Geplaatst:
15 uren geleden, JJ&A zei:

Tjonge wat een onderneming, heel veel doorzettingsvermogen toe gewenst, ze zien uit naar de bevindingen.

We weten dat je zeer krachtige wilskrachtige persoon bent dus het komt wel goed.

En wat is de volgende uitdaging???🤔😉🚩

Ik ga eind February een cursus doen voor veterinair verdieping. I had al een flink aantal basis medisch cursussen gedaan( ook in dienst) en een cursus veterinair noodhulp. Ik heb nu een aantal keren meegedaan met vrijwilligers honden castratie/sterilisatie( ook vaan teefjes die al drachtig waren. Er is wel een dierenarts in de buurt maar ik wil het ook zelfstandig kunnen met zekerheid van weinig verlies. 

• Leuk 1
Geplaatst:

Hahaha mrs Jones mrs Jones.

Ik heb jouw cursus midwife emergency is nagezocht en doorgelezen. Het lag wel erg voor de hand dat je tussen de streng gelovige mensen zou belanden.😆

Geplaatst:
Op 31-12-2024 om 00:32, Mrsjones zei:

Ik heb nu een aantal keren meegedaan met vrijwilligers honden castratie/sterilisatie( ook vaan teefjes die al drachtig waren.

In welk land was dat?  In Nederland wordt namelijk de baarmoeder er niet meer mee uitgehaald, omdat dat achteraf meer gezondheids problemen gaf.

Geplaatst:
Op 4-1-2025 om 09:53, Roely zei:

Hahaha mrs Jones mrs Jones.

Ik heb jouw cursus midwife emergency is nagezocht en doorgelezen. Het lag wel erg voor de hand dat je tussen de streng gelovige mensen zou belanden.😆

Ja, maar ze zijn de enigste die het geven. Er is weinig keuze. Het was weer een moeizame oefening in mensen verdragen zonder hun kop af te bijten. 

• Leuk 2
Geplaatst:
5 uren geleden, Mrsjones zei:

Ja, maar ze zijn de enigste die het geven. Er is weinig keuze. Het was weer een moeizame oefening in mensen verdragen zonder hun kop af te bijten. 

Haha wat ben je ook een type, wat een prachtige reactie, ja onze @Roely heeft ook een medische kant, waar ik nog nieuwsgierig naar ben, ik vind mensen die zich verder ontwikkelen zeker interessant, want ik blijf me ook steed verder ontwikkelen op een te breed terrein, het leven van de mens is veel te kort, vooral als je onuitputtelijke mogelijkheden en interesses hebt.

Zo heb ik ook een tik, van af kindsbeen af rollen de uitvindingen door mijn hooft, we hadden dik miljonair kunnen zijn, maar wat moet je met al dat geld, mensen worden er niet gelukkiger op, en we willen niet te erg opvallen, gewoon lekker mee draaien in een fijne gemeenschap, van minder bedeelde mensen, ja mensen nog wat gelukkiger maken is leuk, en geeft voldoening.

Zou ik er nu mee aan de slag gaan duurt het misschien wel vijf jaar voor dat het geproduceerd zou worden haha daar heb ik niet de tijd voor.

Of we moeten iemand vinden die de een uitvinding over koopt, ((maar vind maar eens een betrouwbaar persoon, met goed wat eerlijk verdiende geld)) dan kan hij de andere uitvindingen er bij krijgen, en dan vertrekken we meteen naar Argentinië, kopen dan een piep klein huisje met een sobere inrichting we willen niet opvallen tussen de bevolking, en geven dan handige cadeautjes aan mensen die het heel goed kunnen gebruiken.

Geplaatst: (aangepast)

Beste @Mrsjones,

Je begon deze topic met uitgeput, neem aub niet te veel hooi op je vork "geniet van wat je hebt en kan", lekker van alles genieten, en mens kan nog het gelukkigste zijn als deze sober leeft en geniet, dat is ook nog eens gezonder.

Door de jaren heen hebben aardig wat mensen gezien die heel erg hun best deden en jong zijn overleden, en niet hadden aan de dikke bankrekening.

Schoonvader was door een groot voorbeeld in, en schoonmoeder nu 93 jaar heeft met het geld gesmeten, en weg is alles, nu zit ze in een zorgcentrum weg te kwijnen, want ze drinkt niet twee kleine kopjes koffie in een etmaal, en dan droog je uit, geef je haar water dan drinkt ze een paar slokjes en gooit het weg, ja het is haar keuze, ha ze is nogal dwars, en ook weer heel sterk.

Ja we weten dat jij ook heel sterk bent, maar wees nog wijzer en ga nog meer genieten.

aangepast door JJ&A

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...