Roel Geplaatst: 5 augustus Delen Geplaatst: 5 augustus De vroege aardappelen zijn gerooid en we hebben nu alle drie de soorten gegeten en ze waren erg smakelijk. Vitanoir, Frieslanders en die roden ben ik de naam van vergeten. De late aardappelen moeten nog even zitten maar die lijken ook een mooie opbrengst te gaan geven. En dan hebben we genoeg tot aan de volgende oogst. Preppen op zijn eenvoudigst. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mevr.Grijpstra Geplaatst: 5 augustus Delen Geplaatst: 5 augustus 9 uren geleden, Roel zei: en die roden ben ik de naam van vergeten. mooie oogst! 👍 die rode,kan het wellicht de Bildtstar zijn? https://www.ah.nl/inspiratie/handige-lijstjes/aardappelrassen groet, mevr.Grijpstra 👋 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 5 augustus Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus Nee, het is een heel vroege soort, ik zal eens zoeken... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 6 augustus Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus Hebbes, Celine is de naam. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 7 augustus Delen Geplaatst: 7 augustus (aangepast) 15 uren geleden, Roel zei: Hebbes, Celine is de naam. Je hebt het haast goed beste @Roel, De naam is, "celine dion"🤣 heel bekend misschien wel over de hele wereld. Zoek maar es op het internet. 7 augustus aangepast door JJ&A 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 7 augustus Delen Geplaatst: 7 augustus Goed bezig beste @roel. Fijn dat je er weer was beste @mevr.Grijpstra 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerard Geplaatst: 25 oktober Delen Geplaatst: 25 oktober Een mooie oogst! Hoe bewaard u de aardappelen, om de aardappelen zo lang mogelijk goed te houden? Vroeger gingen ze in houten kisten met witte poeder tegen uitschieten. Maar volgens mij is dat intussen verboden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.