Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wie zit waar?


Marcus91

Aanbevolen berichten

Hoi Iedereen, 

 

Ik zit hier al een tijdje op en ik lees veel mee.. echter vroeg ik mij af zijn er bepaalde verenigingen of soortgelijk waar je je bij kunt aansluiten.. 

Net stuitte ik op een preppers foundation topic uit 2012, dat is dus blijkbaar geen succes geworden. 

 

Mij lijkt het persoonlijk handig om te connecten met preppers rondom mijn eigen woonplaats. Nu heb ik al contact met gelijkgestemde uit mijn vakgebied, maar het is ook handig om mensen dichtbij te hebben. 

 

Ik woon zelf nabij Leiderdorp, mocht je in de buurt wonen lijkt het mij leuk om een keer een biertje/wijntje te doen! 

 

Groetjes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Dag Marcus, welkom op het forum. Je zult waarschijnlijk niet zo heel veel mensen vinden die bereid zijn hun verblijfplaats bekend te maken. Om voor de hand liggende redenen. Ik doe het zelf ook niet zo gauw, en de enkelen die het wel weten hebben dat in de loop van de tijd verdiend. Het zijn er echter maar weinig. Maar ik hoop dat je wens uitkomt en in het zuid-Hollandse lieden zijn waar je je biertje/wijntje mee kunt drinken. Ik zit in het noorden en ik val dus af. Al is Leiden dan wel mijn favoriete stad na Groningen. 😊

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum @Marcus91

 

Mooi dat je het forum aan het uitspitten bent, het kan trouwens je leven een stuk veranderen, er is zoveel te leren en het ik je leven toe te passen, dat kan echt geweldig zijn, we hopen je vaak mee te maken op het forum en wie weet waar het toe leid.

Ja het is rustig op het forum maar er komen vaak oud leden en zien wie ze kunnen helpen of weer een bijdrage leveren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zoals @Roel al aan gaf zijn preppers behoedzaam, en dat is niet voor niets, mensen met goede intenties, en die het waar kunnen maken vind je tegenwoordig nog maar zelden, en mensen kunnen ook zomaar omslaan een richting op die dan weer nadelig kunnen zijn, zie maar in relaties van stellen, hoe velen worden oud met elkaar met blijvende gelukt en tevredenheid.

Vroeger was dat meer normaal dan tegenwoordig, de onzekerheid heeft groten deels de overhand gekregen, en daar rekening mee te houden is wijs.

 

Om je prepper maten mee te kunnen maken zou je een meeting kunnen voorstellen op een daar voor geschikte plek met faciliteiten en plek waar je met een tent kan staan, dat is in het verleden nog wel eens gedaan, daar lieten verschillenden hun handige spulletjes zien en handigheidjes laten zien hoe je met bvb natuurlijke spulletjes vuur kan maken, of handige skills om te leren, gezellig met elkaar eten en drinken, op een fijne ordelijke manier, met het verlaten zag alles er weer heel netjes uit.

 

Tja maar nu het forum sober word bezocht zal er geen grote groep op af komen, al hoe wel met een paar leden kan je elkaar nog beter leren kennen dan dat je aandacht besteed aan een grotere groep.

 

Laat zien dat je een goede forum ondersteuner bent wie weet wat je daar mee kunt bereiken. 

Je intentie lijk me goed.

 

Misschien wil je ook wat meer over je zelf vertellen, hoe je al op het gebied van preppen bezig bent en wat je voornemens zijn op dat gebied.

Zelfredzaam is ook iets wat past bij het voorbereid zijn op een SHTF, de onzekerheid van deze tijd is groot, en het is wijs daar terdege rekening mee te houden.

Ik ben heel benieuwd hoe jij je gaat ontwikkelen, en wat je bij ons los maakt.😃

Met een hartelijke groet,

JJ&A

Uit de provincie Groningen.

aangepast door JJ&A
Link naar reactie
Delen op andere sites

En houd er altijd rekening meer dat ook bezoekers misbruik kunnen maken van de persoonlijke gegevens die je op het forum zet.

Wil je echt privé contact dan kan je via  de PB een ander benaderen, die van ons zit barstend vol, er staan veel dierbare berichtjes in ((door de jaren heen)) ik niet kan niet over het hart halen om die te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...