Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bug out bag - wc papier? vochtige doekjes? tissues?


Aanbevolen berichten

Allereerst wil ik even zeggen dat ik nieuw hiero ben en dat ik bezig ben een eigen Bug out bag samen te stellen.. Maar nou kwam ik op het punt van wc papier. Is dat nou echt nodig? het neemt aardig wat ruimte in beslag, Maar als ik dan denk aan vochtige doekjes, hoelang zal dat vochtig blijven? en dan heb je nog tissues , klein maar ook weer niet zoveel dat er in zit. Waar gaat jullie voorkeur naar uit? en waarom? En ik moet ook nog een pouch maken met tandpasta tandenborstel etc maar daar heb ik ook nog niet de ideale samenstelling van in me hoofd.. 

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
3 uren geleden, Brandonnfk zei:

Allereerst wil ik even zeggen dat ik nieuw hiero ben en dat ik bezig ben een eigen Bug out bag samen te stellen..

En ik moet ook nog een pouch maken met tandpasta tandenborstel etc maar daar heb ik ook nog niet de ideale samenstelling van in me hoofd.. 

Hartelijk welkom @Brandonnfk,

 

Wat ik ideaal vind in het dagelijks gebruik wc papier en baby olie daar mee krijg ik mijn reetje best heel goed schoon, ik heb het ook een twintig jaar met water spoelen en zeep gedaan dat werkt ook heel goed, veel buitenlander spoelen of wassen hun reetje ook schoon met water schoon.

 

Wat bedoel je met een pouch maken???

Heb je nog meer vragen barst maar los.

 

Hoe ben je bij ons terecht gekomen, en wat hoop je dat wij voor jou/jullie kunnen betekenen.

En met wat voor ontwikkeling kan je ons verrassen, voel je hier niet op vast gebonden om daar om te reageren, want je op je gemak voelen is heel belangrijk, voor jouw maar ook voor ons.

 

Heb je ook al een goede water filter waar mee je ook natuurwater tot uitstekende drinkwater kan maken.

Een rugzak met belangrijke dingen er in.

Als je iets wilt aanschaffen laat ons mee denken en misschien vind je het wel op het forum.

Medische poeder voedsel, is handig te preppen kan je makkelijk vacium verpakt mee nemen in de rugzak, en klaar te maken met het gefilterd water.

Dat is even voor nood als je niet het voedsel in de natuur kunt vinden.

aangepast door JJ&A
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...