Ga naar inhoud
GENEGEERD

Heb jij een BOL BUG OUT LOKATIE??


voorbereid112

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Daarom ga ik vast verhuizen naar mijn BOL, in Hongarije dus.. ik zit er over een paar maanden al en kan daar verder rustig uitbreiden in opbouwen terwijl ik er woon....ook daar moet ik natuurlijk nog verder zoeken voor als er iets mis gaat waardoor ik ook daar weg moet maar ten opzichte van Nederland en Belgie zit ik al vrij aardig... hoop ik :-)

 

Een ding is fijn daar: gratis water uit de waterbronnen. Maar waarom heb je Hongarije gekozen eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi avontuur, hoe ga je het daar doen kwa werk en de taal? En als je BOL je BIL wordt, waar ga je dan je nieuwe BOL opzetten? Je weet nooit waar iets gaat gebeuren.

Wel veel succes gewenst.

 

Taal gaat al aardig, werk moeten we nog zien, ik denk ons oorspronkelijk werk: tuinonderhoud en renovatiewerkzaamheden bij buitenlanders (nederlanders, belgen, duitsers) daar is veel vraag naar..

 

Een nieuwe BOL zal in het bos worden denk ik, dat is op loopafstand of we nemen de 4x4 en gaan iets verder, we gaan er naar zoeken de komende tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ding is fijn daar: gratis water uit de waterbronnen. Maar waarom heb je Hongarije gekozen eigenlijk?

 

Hongarije was betaalbaar, en is goedkoop om te leven, we dachten ook aan Zweden maar dat is veel duurder, en het klimaat: Het is er net zo warm als in Turkije in de zomers, en die zijn erg lang.. in de winter is het wel koud maar dat is een zeer korte periode, je kan dus altijd buiten zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb het geluk vlak aan de Duitse grens te zitten, nabij een flink bos.

Dat word mijn eerste locatie. Vandaar naar Polen, of de Balkan.

Heb toch een beetje te doen met iedereen die in het drukke westen van het land woont.

Maar ja, West Europa is in z'n geheel best een lastig gebied om je te isoleren.

Dan kun je je inderdaad maar vast beter vestigen in een wat minder bevolkt gebied.

Een boerderijtje in Hongarije. Geweldig!

Of de wereld nu wel of niet vergaat, het lijkt me heerlijk daar je leven te leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...