Ga naar inhoud
GENEGEERD

verzoek om advies


Alessandro15

Aanbevolen berichten

Hallo!
Ik wil lid worden van uw forumgroep omdat ik het leuk vind om ideeën met een groot publiek te bespreken. Kun je me helpen ? Ik ben gepassioneerd door tuinieren, maar ik heb problemen met moedervlekken op mijn terrein. Ze graven blijkbaar galerijen in de grond van mijn tuin, en ik vrees dat een verzakking van de grond ongelukken en aanzienlijke materiële schade kan veroorzaken. Een vriend raadde mij een oplossing aan, de "Mole killer", beschikbaar op https://www.stopmole.nl/blogs/news. Bovendien stelde hij voor dat ik de promotiecode GIFT5 op de Stop Mole-website zou gebruiken om $ 5 korting te krijgen. Geldt deze aanbieding voor degenen die deze promotiecode al hebben gebruikt?
Dankjewel !!! Alessandro15

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hartelijk welkom @Alessandro15,

 

Wie heel veel van tuinieren af weet is @Erny ze is echt goed, het kan dat ze hier op reageerd.

Maar misschien kan @Roel je ook wel wegwijs maken.

 

Hier staan ook stukjes over het tuinieren, zal niet een antwoord in staan die je stelde, maar wel veel andere dingen:

 

 

 

aangepast door JJ&A
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ook hier zijn uiteraard mollen, maar ik heb ze tot aan nu altijd weg gevangen in een simpele klem.

Niet diervriendelijk, ik begrijp het, maar ik laat mijn moestuin niet verruïneren door die beestjes, we eten er het jaar rond van.

Er staan op YT prima filmpjes over hoe je zo'n klem het best kan plaatsen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Roel zei:

Tja, ook hier zijn uiteraard mollen, maar ik heb ze tot aan nu altijd weg gevangen in een simpele klem.

Niet diervriendelijk, ik begrijp het, maar ik laat mijn moestuin niet verruïneren door die beestjes, we eten er het jaar rond van.

Er staan op YT prima filmpjes over hoe je zo'n klem het best kan plaatsen.

@Alessandro15

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...