Secret Prepper Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Hoi, het leek mij handig om een stapel ziploc bags te kopen om losse dingen in de BOB te verpakken en eventueel droog voedsel. Beetje zitten googlen maar nog niet het juiste adres met een goede prijs gevonden, iemand tips? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast PC2K Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Bij de Ikea hebben we twee smaken: Doos met 2 formaten klein en doos met 2 formaten groot. (Ikea zakken hebben dubbelen sluiting) Daarnaast kan bijna overal wel ziploc zakken in de supermarkt vinden. (ziploc ook verkrijgbaar als 'zipper', iets gemakkelijk in gebruik). Kleinere maten kan je bij de boekenhandel vinden. Let op: kwaliteit van de dingen kunnen behoorlijk verschillen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Of bij de blokker diepvrieszakjes met dubbele sluiting, heb ik zelf ook veel in verpakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Ebay? http://www.ebay.nl/sch/i.html?_nkw=gripzakken&_sacat=0&_sop=1&LH_AvailTo=146&_dmd=1&_odkw=gripzak&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Of bij de blokker diepvrieszakjes met dubbele sluiting, heb ik zelf ook veel in verpakt. klopt..heb afgelopen week een paar van die dozen gehaald Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Internet? Dat koop je toch gewoon bij een supermarkt??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 idd blokker , action , ah , overal kijk bij afsluitbare diepvries zakken:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Jumbo, 1 en 3 liter! Niet te vol doen dan gaan ze snel open, er komen best wat krachten op de suiting te staan. Voor suiker, zout, graan enz ideaal.. Heb er al een leuk voorraadje van.... Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Secret Prepper Geplaatst: 14 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Bedankt voor de tips, bij de AH heb ik ze nooit gezien maar zal eens bij de blokker en ebay gaan buurten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Jumbo, 1 en 3 liter! Niet te vol doen dan gaan ze snel open, er komen best wat krachten op de suiting te staan. Voor suiker, zout, graan enz ideaal.. En dan? In originele verpakking suiker erin, of los erin en dan de lucht eruit drukken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Jumbo, 1 en 3 liter! Niet te vol doen dan gaan ze snel open, er komen best wat krachten op de suiting te staan. Voor suiker, zout, graan enz ideaal.. Heb er al een leuk voorraadje van.... Grt Kans Bedankt kans die van 3 ltr wist ik niet van de week even kijken daarvoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 En dan? In originele verpakking suiker erin, of los erin en dan de lucht eruit drukken? Ha jij maakt het mooi zanshin een pm en dan zie ik dezelfde vraag hier... Zo kom ik wel aan de 2000 posts..... Inderdaad, 1 liter zak voor kilo suiker of zout, als je handig bent dan raak je de binnenkant zak en het suiker zout niet aan. Dan even in laten klinken, zakje op de tafel laten 'stuiteren', en dan vanaf de grondstof naar de sluiting zakje dichtduwen omvouwen. Na wat oefenen lijkt het wel vacuumsealed.. Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.