Stealth Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 ik ben in mijn studietijd met weinig ook calorie rondgekomen en ik ben soms tijden in haiti met weinig voedsel.but i love food. somige hier zijn goed in verdedering ,of reparatie, ik kan extrem goed koken van basis dingen.ik vind ook mensen eten geven van groot belang. hoe u dat voor elkaar kreeg weet ik niet, maar ik kom juist aan nu >.> Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dispar Vulgo Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Aardappelen? waarom geen aardappelpuree zit het zelfde in. Het leuke van aardappelen is dat wanneer je ze in de grond stopt (op het goede tijdstip) er nieuwe aardappels gaan groeien. Ik heb dat nog nooit met aardappelpuree geprobeerd , maar ik ga er toch maar geen testje aan wagen...... Gegroet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Dan h Ik heb voor mijzelf eens opgeschreven wat mijn vrouw en ik beiden eten en drinken op een dag en dat afgezet in een 4 weken schema. Ik schrok hoeveel dat is en vraag me af of er niet meer preppers zijn die dat hebben. Ik heb het op een excelbestandje gezet, maar moet nog uitzoeken hoe ik dat kan uploaden. En dan heb ik ook nog eens drie kinderen erbij hahaha... Maar goed. Verdeel je voedsel ook nog eens in het aantal calorieen per dag die je nodig hebt en je doet er zo weer een stuk langer mee. Als shtf is rantsoeneren altijd de beste oplossing Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Dan h En dan heb ik ook nog eens drie kinderen erbij hahaha... Maar goed. Verdeel je voedsel ook nog eens in het aantal calorieen per dag die je nodig hebt en je doet er zo weer een stuk langer mee. Als shtf is rantsoeneren altijd de beste oplossing Dat is ook mijn idee en op rantsoen kom ik op 3 a 4 maanden uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 180 theezakjes voor 1 maand? Voor 2 personen heb je meer als voldoende op die lijst staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 ik heb twee pubers op de eetlijst staan , kan opslaan tot de kelder vol staat, vreten zij hem in drie dagen weer leeg . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Het leuke van aardappelen is dat wanneer je ze in de grond stopt (op het goede tijdstip) er nieuwe aardappels gaan groeien. Ik heb dat nog nooit met aardappelpuree geprobeerd , maar ik ga er toch maar geen testje aan wagen...... Gegroet die krijgt hooguit een vachtje vermoed ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dispar Vulgo Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Ja alleen niet als je de verpakking dicht laat dan is ie minimaal tot de tht te gebruiken of nog wel een weekje langer ook denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 het zit in luchtdichte zakjes, die kan je over 100 jaar nog eten waarschijnlijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.