12gauge Geplaatst: 25 september 2012 Delen Geplaatst: 25 september 2012 nu te zien op de bbc, het is een serie ik heb een paar stukjes van gezien HEEL erg interessant http://www.bbc.co.uk/programmes/b01mmt8t Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vooruitziend Geplaatst: 25 september 2012 Delen Geplaatst: 25 september 2012 zie ook http://www.youtube.com/watch?v=Z-deqEDq3IY voor deel 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 25 september 2012 Delen Geplaatst: 25 september 2012 Hee, bedankt voor de tip. Ga ik opzoeken. Indertijd wel "Victorian Farm" gezien van hun, ze weten waar ze het over hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 25 september 2012 Delen Geplaatst: 25 september 2012 ik heb net gezien, leuk ,vooral de pig club . ben benieuw hoe dat zo ga met mijn buren in het gooi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 25 september 2012 Delen Geplaatst: 25 september 2012 Geweldig zeg, dank voor de tip! Dat homecanning zag er wel erg gemakkelijk uit, ik dacht dat die machines kapitalen kosten maar dat zal vast meevallen met zo'n handbediend model. Iemand enig idee of/waar je zo'n model kunt kopen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 25 september 2012 Delen Geplaatst: 25 september 2012 Geweldig zeg, dank voor de tip! Dat homecanning zag er wel erg gemakkelijk uit, ik dacht dat die machines kapitalen kosten maar dat zal vast meevallen met zo'n handbediend model. Iemand enig idee of/waar je zo'n model kunt kopen? goedkoopste model is ong 500 dollars, merk all american.its ook meer iets wat je gebruikt met merderen mensen, misschien 5 gezin en dan roulleren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 25 september 2012 Delen Geplaatst: 25 september 2012 goedkoopste model is ong 500 dollars, merk all american.its ook meer iets wat je gebruikt met merderen mensen, misschien 5 gezin en dan roulleren. Ik zat te denken aan zoiets. €395,- klinkt al een stuk beter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinaka Geplaatst: 25 september 2012 Delen Geplaatst: 25 september 2012 goedkoopste model is ong 500 dollars, merk all american.its ook meer iets wat je gebruikt met merderen mensen, misschien 5 gezin en dan roulleren. Ik heb het program niet gezien maar als het over een pressure cooker gaat for canning om en bij de 175 euro op elektriciteit en ongeveer 70 € voor op standaard vuur. http://www.brouwland.com/nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 25 september 2012 Delen Geplaatst: 25 september 2012 ik heb een pressure cooker en gebruikt het voor het inmakken. ik ben begon met jam enzo ,maar maakt nu ookboeuf bourgignon in .is lang te bewaaren en de glas potten zijn steeds opnieuw bruikbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
odessa1944 Geplaatst: 7 oktober 2012 Delen Geplaatst: 7 oktober 2012 Ik heb het program niet gezien maar als het over een pressure cooker gaat for canning om en bij de 175 euro op elektriciteit en ongeveer 70 voor op standaard vuur. http://www.brouwland.com/nl/ chinaka, dit zijn geen pressure cookers. om een of andere reden kan je in nederland/europa bijna geen hoge druk inmaakketels krijgen. dit zijn eigenlijke gewone pannen met een temp.meter en worden dus nooit heter dan 100 graden celsius. een pressure canner is een weckketel die onder druk komt te staan en dan een temp. bereikt van 121 graden celsius. deze kan ik alleen vinden in de VS. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinaka Geplaatst: 7 oktober 2012 Delen Geplaatst: 7 oktober 2012 chinaka, dit zijn geen pressure cookers. om een of andere reden kan je in nederland/europa bijna geen hoge druk inmaakketels krijgen. dit zijn eigenlijke gewone pannen met een temp.meter en worden dus nooit heter dan 100 graden celsius. een pressure canner is een weckketel die onder druk komt te staan en dan een temp. bereikt van 121 graden celsius. deze kan ik alleen vinden in de VS. Gelijk heb je, ik heb dat verward. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Gisteravond zond de BBC een Christmas Special van Wartime Farm uit. Inhoud o.a. het maken van bier van aardappelen en 15000 mensen in een ondergronds grottenstelsen tijdens de Blitz. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Leuk, dank je wel, @12gauge. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.