drempler Geplaatst: zaterdag om 17:46 Geplaatst: zaterdag om 17:46 (aangepast) Ik gebruik peteroleum stellen voor iets anders dan eten op te koken. IK heb zon oude met twee lonten waar dus een voornamelijk geel vlammetje af komt net als een olie lamp. Die dingen roetten nogal en echt heel veel hitte komt er ook niet af. Ik heb deze is besteld op aliexpress: https://nl.aliexpress.com/item/4000966405522.html De bouw kwaliteit is erg laag, lees slechte afwerking goedkope kwaliteit en erg dun blik. Maar de brander die erop zit is wel ene stuk beter, er komt een blauwe vlam af en wordt erg heet, de brander is te vergelijken met die van peterloleum kous kachels. Voor de 21 euro die ik destijds betaalde is die eigenlijk nog wat te duur vindt ik maar als zo'n ding van een wat betere kwaliteit gemaakt wordt en hij kost ergens rond de 30 tot 45 euro heb je hier een prima brander voor relatief weinig geld. zaterdag om 17:47 aangepast door drempler Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.