Communicator Geplaatst: 13 september 2012 Delen Geplaatst: 13 september 2012 Wij zijn van plan om aanstaande herfstvakantie onze, tot nu toe verzamelde prep-uitrusting, in het echt te gaan testen als gezin. Het enige wat we meenemen zijn onze BOB's. zoals onze waterfilter, gereedschappen etc,. Tevens wil ik dan testen of onze voorraden die we dan meenemen, ook werkelijk voldoende zijn. We vertrekken dan ook te voet van huis, en nemen alles mee, wat we ook dan mee zouden nemen en lopen naar onze BOL in het bos. Hebben jullie dit ook al eens gedaan? en dan bedoel ik gewoon echt in de bossen, niet op een camping of iets dergelijks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 13 september 2012 Delen Geplaatst: 13 september 2012 Dit wil ik binnenkort ook gaan doen. Ik hoop alleen geen boswachter tegen te komen... haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 13 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2012 Daar hoop ik ook niet op, maar... is trouwens wel een leuke uitdaging om jezelf te verstoppen voor deze beste man. Als je dat lukt met je hele gezin, ben je al een stukje in de goede richting qua STEALTH Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 13 september 2012 Delen Geplaatst: 13 september 2012 wildkamperen deden wij ook vaak, net getrouwt weinig centen en je wilt ook wat, maar smorgens door een boswachter gewekt worden is dan wel weer minderen.. 90 euro vind ik een dure wek service. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 13 september 2012 Delen Geplaatst: 13 september 2012 Ik ging vroeger met een rugzak vol met spullen dagen de ardennen in, dat is uitgegroeit tot alleen een heel klein rugzakje met daarin een paar spullen (mes, pannetje, slaapzak). Ik weet daardoor dat ik niet zo heel veel nodig heb. Ik probeer met dan op een skill te richten die ik nog niet zo goed beheers. Maar in mijn BOB heb ik zeker meer spullen zitten omdat het ook een stuk comfort is en ik het niet persee als een hardcore survival situatie wil zien. Maar in ieder geval veel plezier en ik weet zeker dat je er van leert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 14 september 2012 Delen Geplaatst: 14 september 2012 http://preppers.nl/forum/threads/488-prep-oefening http://preppers.nl/forum/threads/1272-Midweekje-Zwarte-Woud-in-Duitsland Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 15 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2012 Ik heb die thread van Sandokan eens door zitten lezen... wat een interessante ontwikkelingen doen zich daar voor zeg! Het idee is wel erg leuk, en lijkt mij ook makkelijker uitvoerbaar dan een Bug out in mijn geval. Ik ga dat zeer zeker eens overwegen Het is alweer een poosje geleden dat deze fake EMP heeft toegeslagen, maar wat mij toch wel het meest opvalt is het agressieve karakter door de gehele thread heen. Waar ik al een poosje nieuwsgierig naar ben, waarom is ' Rodin' eigenlijk verbannen? ik zie enkel maar goede posts van hem... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 Waar ik al een poosje nieuwsgierig naar ben, waarom is ' Rodin' eigenlijk verbannen? ik zie enkel maar goede posts van hem... Er is veel gebeurd zie deze post http://preppers.nl/forum/threads/1284-We-zeggen-heel-veel-maar/page11 Groet nurse Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 15 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2012 thanks voor de toelichting ... het is me duidelijk nu. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.