Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ik kwam een prepper tegen op het werk!


Greener

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
@Dick Berts, 2 weken geleden jouw boekje ontvangen via bol.com en direct gelezen. Het SAS boekje had ik al maar die van jouw kan ik bestempelen als mijn 1e Prep boekje. Het was die €12,50 meer dan waard.

 

De mijne zag ik na de zomervakantie toch vreemd genoeg bij m'n vader op het nachtkastje liggen ;) (was er vanuit gegaan dat toen ik hem bij m'n ouders in de handen drukte hij ergens in de kranten stapel terecht zou komen of in de kast). Zal volgende week als ik hem weer zie is ff peilen hoe het ermee staat zodat die OF het boek gaat lezen OF dat ik hem door kan circuleren :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een collega op het werk die volgens mij ook een prepper is alleen hij praat er openlijk over tegen iedereen terwijl ik dat toch eigenlijk liever voor me wil houden. Maar hij vertelde dat hij een bijl had gekocht en een pallet vol rijstzakken. Nou wie koopt er nou een pallet vol rijstzakken? lol Maar ik laat hem lekker lullen, ik houd het mooi voor mezelf. Alleen als hij hier ook een profiel heeft dan weet ie het wel meteen, maar ik heb nog niets gezien of gemerkt van zijn "aanwezigheid"...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vantazzy. Duitsland is het enige land in de EU dat nog voedselvoorraden heeft voor zijn burgers. Die voorraden bestaan vrijwel geheel uit rijst.... zeer voedzaam, zeer lang te bewaren en als het moet gewoon zo te eten na een nachtje weken in water.

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is ook echt een boekje om naast in slaap te vallen ;)

 

Haha!

 

 

Alleen als hij hier ook een profiel heeft dan weet ie het wel meteen, maar ik heb nog niets gezien of gemerkt van zijn "aanwezigheid"...

 

Ik heb op die manier ook al eens een balletje opgegooid. Als diegene hier een profiel heeft, zal hij zich herkennen in de beschrijving van de situatie! Grappig! En spannend...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...