Tom Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Een zeer goed beleidt, kan menig gemeenschap nog wat van leren, zelfs onze instantie's , die nu adviseren om een of ander raar tasje te kopen en dat is het wat onze leiders betreft. Neen, ben geen mormoon vind ze wel erg cool wat dit betreft Mormons stash away for social safety net In a nondescript industrial park in Salt Lake City, The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints maintains a vast 500,000 sq. ft. warehouse with enough goods to rival your local Costco. From wheelchairs and toilet paper to sugar and bread, The Utah Bishops Central Storehouse is stocked. Despite the prevalence of Mormon business success stories in the media -- most notably Republican presidential candidate Mitt Romney -- one quarter of all U.S. Mormon households earn $30,000 a year or less according to Pew Research Center. KIJK VERDER OP DE LINK EN ZIE OP FILMPJE HET ENORME MAGAZIJN http://rockcenter.nbcnews.com/_news/2012/08/22/13400307-mormons-stash-away-for-social-safety-net?lite En de gebruikelijke discussie hierover op GLP Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Die mormomen kunnen nog wel eens heel groot worden (zijn ze al blijkbaar?). Als ze iedereen helpen dan is het een goed alternatief voor de zorgstaat. Gewoon gelovig worden als je het niet zo breed hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 de leden van de lds ( later day saint) hebben ook als regel dat je voor een jaar aan eten en drinken in huis hebben ,ook een flinke geld reserve word erg wenselijk gevonden.in the us hebben ze ook pleken waar je kan eten inblikken ( canning) .ook niet leden kunnen gebruik van maken.ik vind self eten voor een jaar een goede richtlijn.voor de rest vind speciale onderbroek om in god konningrijk binnen te komen te bizaar voor worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 de leden van de lds ( later day saint) hebben ook als regel dat je voor een jaar aan eten en drinken in huis hebben ,ook een flinke geld reserve word erg wenselijk gevonden.in the us hebben ze ook pleken waar je kan eten inblikken ( canning) .ook niet leden kunnen gebruik van maken.ik vind self eten voor een jaar een goede richtlijn.voor de rest vind speciale onderbroek om in god konningrijk binnen te komen te bizaar voor worden. Klopt ja, je ziet een paar preppers op youtube die geen mormonen zijn en wel voor een vrij zacht prijsje blikken kunnen vullen met allerhande basisproducten als graan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silaska Geplaatst: 11 oktober 2012 Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 oke die onderkleding kan apart wezen in het oog van buitenstaanders maar het is gewoon zo in het geloof en trouwens elk geloof heeft wel zo z'n aparte kanten maarja. voor de rest vindt ik dat ze ook zulke dingen in nederland moeten doen en het hoeft niet perse de mormonen te wezen die deze stappen zetten maar de regering kan ook is een keer hun hersens gebruiken en voedsel opslaan voor de mensen die het nodig hebben als er iets gebeurd, en niet alleen voedsel maar ook extra dingen zoals kleding, rolstoelen etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 11 oktober 2012 Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 hallo voor dit alle kanten opgaat de regels zijn GEEN religie ed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stonehenge Prepper Geplaatst: 11 oktober 2012 Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 Als ik een religie zou moeten kiezen, dan zou ik mormoon worden. Omdat het zo bizar is, heeft geeft precies de essentie van religie aan. Je laat een volk iets bizars geloven, dan heb je een kudde die jouw (religie) gaat dienen. Ik kijk regelmatig naar de YouTube filmpjes van hun. Zeer antichristelijk maar o zo harmonieus. Love it . Mormonen inspireren mij in mijn dagelijks leven, zoals foto,s van mijn voorouders, voedsel voorraad, van het pure leven houden. Alleen hebben ze abjecte ideeën over homoseksualiteit, daarom zou ik nooit mormoon kunnen worden (En nee ik ben geen homoseksueel) Blijf nog lekker Nietzscheaan xd hehe.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
XytraS Geplaatst: 11 oktober 2012 Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 Héhé, grappig hoe een forumregel op microschaal eigenlijk ook het antwoord kan zijn op macroschaal, 'geen religie' zou al heel wat problemen of veroorzaken van problemen onder valse voorwendselen kunnen oplossen. Religie, nog een reden waarom we in wezen niet echt een intelligent ras zijn. En yep, nu ga ik zwijgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 11 oktober 2012 Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 Als ik een religie zou moeten kiezen, dan zou ik mormoon worden. Omdat het zo bizar is, heeft geeft precies de essentie van religie aan. Je laat een volk iets bizars geloven, dan heb je een kudde die jouw (religie) gaat dienen. Ik kijk regelmatig naar de YouTube filmpjes van hun. Zeer antichristelijk maar o zo harmonieus. Love it . Mormonen inspireren mij in mijn dagelijks leven, zoals foto,s van mijn voorouders, voedsel voorraad, van het pure leven houden. Alleen hebben ze abjecte ideeën over homoseksualiteit, daarom zou ik nooit mormoon kunnen worden (En nee ik ben geen homoseksueel) Blijf nog lekker Nietzscheaan xd hehe.. afther shtf kun je schopenhauer aanhanger worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stonehenge Prepper Geplaatst: 11 oktober 2012 Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 Héhé, grappig hoe een forumregel op microschaal eigenlijk ook het antwoord kan zijn op macroschaal, 'geen religie' zou al heel wat problemen of veroorzaken van problemen onder valse voorwendselen kunnen oplossen. Religie, nog een reden waarom we in wezen niet echt een intelligent ras zijn. En yep, nu ga ik zwijgen Van mij hoeft het niet, wij "wereldse mens" worden elke zondag verkettert door een doodspredeker die loopt te roeptoeteren vanuit zijn kansel .. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stonehenge Prepper Geplaatst: 11 oktober 2012 Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 afther shtf kun je schopenhauer aanhanger worden. Juist niet, te pessimistisch. Na een shtf moet je juist optimistisch zijn, en de wereld veroveren ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.