Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Zijn er ook leden met de ziekte verschijnselen van de Corvid-19

Recommended Posts

Hoe gaat het met jullie nog steeds de corvit-19 kunnen mijden, zijn jullie ook bezig je weerstand te verhogen, door goed uitgekiende voedsel (vooral wat je in de natuur kunt vinden), kruiden.

Wees goed voorgelicht wat betreft supplementen, het voor moet je lichaam een toegevoegde waarde hebben.

Wat ook goed is voor de gezondheid met de Lock Down is goed voor elkaar te zijn geniet van de beperkingen door het extra gezellig te maken, draai weer je favoriete muziek, dans als gezin met elkaar, zit gezellig met spelletjes en een hapje en drankje.

Maak het voor elkaar tot een onvergetelijke pandemie, waar jullie fijn weer een stukje dichter bij elkaar zijn gekomen.

Ben je alleen geniet van wat je nog kan, en hebt, ook al lijkt het nog zo gering het kan zeker.

Als voorbeeld:

Zelfs al je dakloos zou zijn kan je nog en beste er van maken, door eerlijk te blijven, zo goed mogelijk voor je zelf te zorgen, te genieten als je weer gewassen bent, en je heerlijk schoon voelt, heb je weer een keer goed geslapen, weer iets te eten gehad, dan kan je het gevoel hebben de wereld weer aan te kunnen.

De meesten van ons staan er een stuk beter voor weet daar van te genieten, kijk naar anderen die er veel slechte voor staan, prijs je zelf gelukkig, we komen er samen door heen, ja je hebt ons nog, vergeet dat nooit.

Mvg,

JJ&A.

• Leuk 1
  • 2 months later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik ben in Februari heel erg ziek geweest.

Echt, heel erg ziek,

Ik ben vrij hard op mijzelf, geef niet zo snel toe, als ik "ziekig" ben... (ben geen kerel, he? 1 kuchje en ze hebben een bijna doodervaring, LMAOF)😇🙏🤣

Spuit het bloed er niet uit? Steken die botten er niet uit? Dan niet miepen, is mijn uitgangspunt! 😀

Ik weet hoe ik op de griep reageer.

Dit was geen griep, daar ben ik normaal gesproken in drie dagen wel weer klaar mee en aan t opkrabbelen.

Doe dan ontzettend veel aan zelfmedicatie, gemberthee, o.a. echinaforce etc... colloïdaal zilver, swedenkruiden drankje, stomen, dampo

insmeren, 4 lagen dekens en uitzweten, die hap! 

Aangezien je nu hoort dat Corona al veel eerder in Italië en ook Duitsland was....

Zijn er dus allang mensen hier ziek geworden.

Hoe ik het heb opgelopen, heb ik geen idee van.

Er zijn een aantal mogelijkheden... maar nu alweer veels te laat, om dat te checken.

Een Vriendin van mij is ook vreselijk ziek geweest, in Januari/ Februari.

Ik had, denk ik, wel hoge koorts, ik woon alleen, als ik van de slaapkamer boven, naar beneden ging, was ik gesloopt\

viel ik op de bank weer 'in slaap'....

Ik denk, dat ik black-outs gehad heb..... mis gewoon hele stukken... Hoe lang dit alles geduurd heeft, hoeveel dagen, etc....?

kon niet op mijn benen staan!

dorst, en ontzettend benauwd, hoesten en veel slapen.

( heb als kind dubbele longontsteking gehad) 

Heb nu, maanden later nog wel last van hoesten, droge kuch, soms ook heel benauwd, vooral als de vochtigheid

hier boven de 85 % is, of zo iets, mist helpt ook niet mee.

Later, veel later,  mij laten testen; negatief, maar als je hoort dat er ook veel testen vals negatief dan wel vals positief zijn geweest?

Ook alle mogelijke bloedtesten laten doen, 4 mnd later ongeveer, niks te vinden! 

"alles is goed"- Néé, jullie kunnen niets vinden, is niet het zelfde als "alles is goed"!

• Leuk 1

Ik heb het afgelopen september gehad, wat begon met een loopneus en wat vermoeidheid na een dag windsurfen werd al snel onhoudbare hoofdpijn, vermoeidheid, verhoging en hoesten. Direct een test aangevraagd en die was positief, waar ik het heb opgelopen weet ik niet zeker. Op mijn werk droeg ik altijd mondkapjes en hielden we afstand, gelukkig geen van mijn collega's of gezinsleden die ik heb kunnen besmetten. 

Ben al met al echt ruim een week goed ziek geweest en vanaf daar flink opgeknapt en heb het idee dat ik conditioneel gezien op het oude niveau zit dan wel beter. 

• Leuk 2
6 uur geleden, MariaM zei:

Ik heb het afgelopen september gehad, wat begon met een loopneus en wat vermoeidheid na een dag windsurfen werd al snel onhoudbare hoofdpijn, vermoeidheid, verhoging en hoesten. Direct een test aangevraagd en die was positief, waar ik het heb opgelopen weet ik niet zeker. Op mijn werk droeg ik altijd mondkapjes en hielden we afstand, gelukkig geen van mijn collega's of gezinsleden die ik heb kunnen besmetten. 

Ben al met al echt ruim een week goed ziek geweest en vanaf daar flink opgeknapt en heb het idee dat ik conditioneel gezien op het oude niveau zit dan wel beter. 

Hartelijk dank beste @MariaM dat je ons dit verteld.

Nam je ook supplementen in om sneller te genezen, zo ja wat, ben je actief gebleven of rusten en op bed.

Misschien kan je ons meer verklappen, elk beetje info van meerderen kan van belang zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...