Ga naar inhoud
GENEGEERD

ruilhandel


Piroska

Aanbevolen berichten

Omdat wij vrijwel zonder geld leven is ruilen voor ons een heel belangrijk deel van ons leven en onderhoud.  

Nu hebben vrienden van ons het wat ruimer dan wij en ze bestelden een hert bij hun buurman, een jager.  Vandaag werd het hert geleverd, zonder kop en onderpoten al snel een kilo of 200. Ze konden het allemaal niet kwijt in de vriezer dus werd ons gevraagd of we een deel wilden hebben... wetende dat we geen geld hebben voegden ze eraan toe dat ze het wel wilden ruilen voor een oeroud petroleumfornuisje wat ze ooit hier hebben zien staan.   Dat ding staat al jaren in de weg dus ik hapte meteen, JAAAA  deal!  

 

Dit is het stukje vlees dus wat we krijgen morgen... vers hert, wat wil je nog meer?

hert.jpg

  • Leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Mooie deal @Piroska! We ruilen nog (te) weinig in de buurt - incidenteel een geslachte kip voor groente, jam voor stoofperen en wilgentakken voor fruit. Wel hebben we alle lokale leveranciers van voedsel gemarkeerd op een eigen google-map zodat iedereen thuis kan zien waar-wat te koop is. En een groot deel van de boodschappen komt via rechtstreex.nl en daarmee gegarandeerd uit de regio. Helaas geen hert, maar wie weet..

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, FincaInSpanje zei:

Beter het fornuisje leveren na de stoofschotel.?

 

Het ziet er mooi vers uit.

Hihi nee, dit fornuisje is kapot, er moet nog wat aan gelast worden en ik had hem al 5 jaar in gebruik als bijzettafeltje.. tot ik vorige week dacht, ik las hem echt nooit want ik heb al een paar fornuizen... top deal dus..    Ja hij is helemaal vers!  Net geschoten.  Morgen halen we de bout op. 

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...