TREMOR Geplaatst: 24 november 2013 Delen Geplaatst: 24 november 2013 Mijn Feuerhand is best vochtig langs het rode gedeelte op het plaatje. Nu vraag ik mij af of dit nou gewoon condens is of dat mijn feuerhand lek is.... Is dit normaal? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 24 november 2013 Delen Geplaatst: 24 november 2013 Lijkt me dat ie lek is of te vol gedaan? Waar heb je deze gekocht? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TREMOR Geplaatst: 24 november 2013 Delen Geplaatst: 24 november 2013 http://www.paracord.nl/feuerhand-olielamp Zal hem wel te vol gedaan hebben dan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 24 november 2013 Delen Geplaatst: 24 november 2013 Als het een "echte" Feuerhand is ga ik er vanuit dat ie niet lekt. Maarja je kan altijd een maandagochtend lamp hebben....hou me ff op de hoogte van je bevindingen? Succes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 24 november 2013 Delen Geplaatst: 24 november 2013 @TREMOR ik heb mijn Feuerhand nog nooit nat gezien op die plekken (of welke andere dan) maar de Feuerhand heeft als slogan dat die nooit lekt? Of zou het toch gaan lekken als je hem inderdaad te vol doet en door warmte de petroleum uitzet en via de brander overloopt? Ten overvloede, deze lampen moet circa tot 2/3 gevuld worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 25 november 2013 Delen Geplaatst: 25 november 2013 Heb ik met de kleine Meva ook, als ik hem te vol gooi. Paar mm onder de vulopening blijven en het gaat goed. Vaak heb ik hem de hele avond branden, van half zeven tot twaalf, elke dag vullen dus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TREMOR Geplaatst: 30 november 2013 Delen Geplaatst: 30 november 2013 Als mijn Feuerhand lek was geweest zou volgens mij de hele tafel onder moeten zitten. Ik denk dat te vol gooien en daarna verplaatsen gewoon geen goed idee is. Overigens denk ik dat het gewoon een soort condens is (heel oppervlakkig). Het ruikt niet naar olie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 1 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2014 Zelfde hier gehad. Te vol gedaan en is gaan lekken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten