dR3 Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Welkom! Nav overige topics en groepen start ik hierbij de VPP Utrecht groep. Ook al zijn er nog weinig Utrechters op dit forum, het zijn wel kanjers dus wij moeten ons laten zien Er zijn al wat eerdere pogingen geweest iets dergelijks op te richten, maar na de vernieuwde interesse is dit een goed moment om door te pakken. Wat we willen doen, hoe en wanneer is wat mij betreft open voor discussie. Grt dR3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 19 oktober 2012 Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Ja beter een goede buur dan een verre vriend. Hiebij dus mijn aanmelding voor Regio Utrecht, moet toegeven dat ik ook me aanmeld bij N-H omdat mijn huis op de grens staat van U en NH. Ik heb trouwens mijn hele leven in NH gewoond en veel van mijn kennis, vrienden en evacutie plannen liggen ook in dat gebied. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepzel Geplaatst: 28 oktober 2012 Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 Dag Groep Utrecht, Heb me daarnet aangemeld. Hoop dat we met elkaar sterker staan WSHTF... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Welkom Prepzel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adrie Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Hey prepzel welkom, we beginnen langzaam te groeien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wiener68 Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Laat ik me maar ook aansluiten bij het groepie uit Utreg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Archie Bunker Geplaatst: 20 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2013 I am also from the big U baby Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten