Kans Geplaatst: 7 oktober 2012 Delen Geplaatst: 7 oktober 2012 Zie dat er nog geen topics zijn? Dus dan maar aftrappen. Een van mijn beweegredenen is om lokale contacten te vinden en wie weet welke samenwerking hieruit kan voortkomen? Ook een CB rondje zou mogelijk zijn.. Wat dagen samen op de 'hei' om kennis te delen zie ik ook wel als optie. Laat maar horen wat de andere ideeen zijn.. Grt Kans Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 11 oktober 2012 Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 het zou echt leuk zijn een kennismaking met de preppers in je ''buurt'', Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kyra Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 ik ben net pas begonnen met preppen, een ontmoeting zou leuk zijn en ik kan dan nog veel leren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 15 oktober 2012 Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 misschien is het handig dat je zegt waar je woont of welke richting in brabant want als iedreen in het westen van NB leeft kunnen we daar een meeting doen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Ik zit in de omgeving eindhoven zaols bij elke post te lezen is.... Kans Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Oss 15 Km naast den bosch Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opreis Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 hallo,pas nieuw hier ik woon in de regio eindhoven richting belgische grens Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 oke dus dat maakt 3 in oost brabant Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Zit in roosendaal 87 km van eindhoven maar kan redelijk goed auto rijden:p dus ben goed mobiel. Meeting lijkt me leuk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 19 oktober 2012 Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Gaat goed zo, Een eerste meeting kan lekker simpel, leuke plek of ergens een lekkere koffie. Er is, ervaring met de vorige meetings, zoveel om over te praten en even voor te stellen! Daarna kunnen we een meer gerichtere dag of activiteit organiseren, kan natuurlijk altijd ook in combinatie met een eerste ontmoeting, maar niet meteen de dag te druk maken dan komt het niet meer tot bijkletsen... Grt Kans Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 19 oktober 2012 Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Ben ik mee eens Kans, merkte het met de buksendag al toen heeft de helft elkaar ook niet echt kunnen spreken volgens mij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opreis Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 wel leuk een keer afspreken moet dan wel ruim van te voren gepland worden,want ik werk nogal onregelmatig ook met weekenddiensten en op een rooster van 3 maanden mzzl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 ik zit in westbrabant... ergens tussen breda en bergen op zoom. en ben verheugt om te zien dat er zich al meerdere gemeld hebben! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast armageddon Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 Ik zit tussen Eindhoven en Lommel (B) dus ook vlak bij Eindhoven Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 Misschien over een weekje (meer aanmeldingen) een datum gaan prikken voor een meeting en dan kunnen we elkaar gaan leren kennen. Zo komen we ook achter de kunnen van elkaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Willieman Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 ik zit ergens tussen Breda en Waalwijk in Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Welkom Willieman Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Willieman Geplaatst: 30 oktober 2012 Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 Dank je wel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rambo Geplaatst: 26 december 2012 Delen Geplaatst: 26 december 2012 hoi ik ben net nieuw op preppers.nl ik ben een man in de 30 ik heb als prepper naam RAMBO gekozen omdat ik deel 1 van de film,s zo mooi vindt en hoe hij 1 is met de natuur dat spreekt me erg aan ! en verder kom ik uit brabant ergens tussen den bosch en nijmegen en ben nu ongeveer een half jaartje bezig met preppen en het is verslavend en het wordt een uit de hand gelopen hobby want ik ben er elke dag wel even mee bezig ik doe het omdat ik graag een beetje voorbereid wil zijn als er iets gebeurd ! en het lijkt me kickken om regelmatig een keer te gaan survivalen . ik ben al een tijdje aan het verzamelen en koopjes aan het zoeken op internet om alle benodigheden voor het survivalen bij mekaar te krijgen en ik hoop hier meer ervaringen op te doen en ideen uit te kunnen wisselen groetjes RAMBO Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 hallo rambo leuk dat je in de groep zit. P.Ss ik hoop dat je in oss woont want ik woon daar namelijk misschien dan een beter kennismakking Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dispar Vulgo Geplaatst: 3 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2013 Net boven de rook van Eindhoven ,is ook wel in de buurt.ben mobiel .lijkt dat dit wel een je in de buurt te regelen moet zijn. Gegroet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten