Loreen Geplaatst: 29 januari 2015 Delen Geplaatst: 29 januari 2015 De zoekfunctie had met hetzelfde product in een topic op de proppen gekomen. Is al besproken. Kijk dat is dan wel weer relevant Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 29 januari 2015 Delen Geplaatst: 29 januari 2015 Volgens mij is er niks mis mee, als oude topics weer eens omhoog komen. Het geeft in ieder geval aan dat ze gelezen worden. Ik ben het er mee eens! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 januari 2015 Delen Geplaatst: 29 januari 2015 Mensen let eens op de datum als je een topic reanimeren wilt. Laatste bericht in dit topic was uit 2012. Oeps te vroeg afgedrukt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 6 maart 2021 Delen Geplaatst: 6 maart 2021 Bestaat er ook een natuur middel die je kan gebruiken tijdens een SHTF om je te beschermen tegen Tetanus?? Want als de boel een puinhoop is heb je nog meer de kans in een roestig metalen voorwerp te lopen, of je te snijden aan een schepvoorwerp. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Schermnaam Geplaatst: 7 maart 2021 Delen Geplaatst: 7 maart 2021 Zorg dat je waterstofperoxide in huis hebt, de zuurstof hierin zorgt dat de tetanus bacterie niet kan overleven. Zo'n flesje van 3% koop je bij drogisterijen. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 30 mei 2021 Delen Geplaatst: 30 mei 2021 Op 7-3-2021 om 18:32, Schermnaam zei: Zorg dat je waterstofperoxide in huis hebt, de zuurstof hierin zorgt dat de tetanus bacterie niet kan overleven. Zo'n flesje van 3% koop je bij drogisterijen. Beste @Schermnaam hoe zou je het moeten gebruiken, en hoe lang na de verwonding zou het nog werkzaam zijn, het is niet direct iets wat je altijd bij je hebt. Het lijkt me een goede tip, ik zie uit naar meer info. Ik denk dat de heer @vheeswijk dit ook interessant zal vinden. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vheeswijk Geplaatst: 31 mei 2021 Delen Geplaatst: 31 mei 2021 12 uur geleden, JJ&A zei: hoe lang na de verwonding zou het nog werkzaam Waterstofperoxide is zeer kort werkzaam. Als het in contact komt met bloed-resten dan gaat het bruisen en is de actieve zuurstof snel verdwenen. In die korte tijd dat het met de wond in contact komt is het wel heel effectief. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.