Nickx Geplaatst: 23 november 2015 Delen Geplaatst: 23 november 2015 Misschien zet het kijken van deze nieuwe serie aan tot verdieping van de mogelijk bestaande ideeën LINKJE 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 23 november 2015 Delen Geplaatst: 23 november 2015 Misschien zet het kijken van deze nieuwe serie aan tot verdieping van de mogelijk bestaande ideeën LINKJE Klinkt niet verkeerd. Het betreft overstromingen van delen van Nederland en Vlaanderen, dus ook interessant voor onze Vlaamse vrienden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 23 november 2015 Delen Geplaatst: 23 november 2015 Lijkt me boeiend. Zal zeker de nodige mensen wakker schudden, dat kan ook zeker niet kwaad. Bedankt voor de link. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 23 november 2015 Delen Geplaatst: 23 november 2015 Wauw, inderdaad boeiend! Zouden ze ook met communicatie rekening houden? dus DARES inschakelen? vragen vragen... vind het nu al een goeie teaser... Ik ben ook benieuwd waar hun tweejarige research op gebaseerd is. Statistieken, of menselijk onderzoek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 23 november 2015 Delen Geplaatst: 23 november 2015 Meer info: http://www.pzc.nl/regio/zeeuws-nieuws/tv-serie-over-hedendaagse-watersnoodramp-1.5471168 *edit: tweede link verwijderd, was van een oude film uit 2004, excuus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 23 november 2015 Delen Geplaatst: 23 november 2015 Daar ben ik benieuwd naar. De eerste opnamens zijn dicht bij huis . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 23 november 2015 Delen Geplaatst: 23 november 2015 Lijkt me interessant hoe dat in beeld word gebracht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 23 november 2015 Delen Geplaatst: 23 november 2015 Daar ben ik benieuwd naar. De eerste opnamens zijn dicht bij huis . Gaan we een keertje kijken Geert, misschien kunnen we tips geven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 23 november 2015 Delen Geplaatst: 23 november 2015 Gaan we een keertje kijken Geert, misschien kunnen we tips geven Ja maar er zijn vast nog veel boerderijen in Hulst . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 23 november 2015 Delen Geplaatst: 23 november 2015 Ja maar er zijn vast nog veel boerderijen in Hulst . Maar vast niet zoveel met rare busjes voor de deur, en vreemde camera's in de tuin 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.