AWOL Geplaatst: 22 augustus 2015 Delen Geplaatst: 22 augustus 2015 Van Dave's facebook: ANNOUNCEMENT-The time has finally come for me to announce an NEW show I will be involved in that will Air beginning Sept 15 at 10/9c on National Geographic Channel Dirty Rotten Survival is an outdoor adventure trek seasoned with a dash of grit, man-genuity, and a whole lot of MacGyvering. National Geographic Channel challenged a survival savant, an engineer-inventor and a construction guru to hit the road and test their mettle by competing in location-inspired outdoor challenges across several states using a different, limited set of tools in each episode. The series will turn the survival genre on its head while our three experts work, laugh and sometimes suffer through each stately challenge. In het filmpje hieronder vertelt hij er ook iets over (vanaf 6:28): Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 23 augustus 2015 Delen Geplaatst: 23 augustus 2015 Hahaha grappig: ik moest even twee keer kijken voordat ik hem herkende. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 augustus 2015 Delen Geplaatst: 23 augustus 2015 Gaat ie ook op blote voeten lopen ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 23 augustus 2015 Delen Geplaatst: 23 augustus 2015 Gaat ie ook op blote voeten lopen ? Je bent in de war met iemand anders.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 augustus 2015 Delen Geplaatst: 23 augustus 2015 Je bent in de war met iemand anders.... Hij was toch partner van Cody Lundin in dual survial ? Cody zag er altijd uit als een overjarige hippie. Als ik nu die video van Dave zie begint ie ook aardig op een hippie te lijken. Vandaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Longmen Geplaatst: 23 augustus 2015 Delen Geplaatst: 23 augustus 2015 Ga ik zeker kijken de 10/11e september! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 23 augustus 2015 Delen Geplaatst: 23 augustus 2015 Je bent in de war met iemand anders.... Dave is het laatste jaar met een grote verandering bezig qua mentaliteit en gedachte. Dave zul je niet snel op blote voeten zien maar de de Frontier stijl moccasins wel, en al dat tactische troep is overboord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De Plaag Geplaatst: 23 augustus 2015 Delen Geplaatst: 23 augustus 2015 waarom werkt hij niet meer samen met Cody Lundin? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 23 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2015 waarom werkt hij niet meer samen met Cody Lundin? Een beetje googlen en je vindt alle drama. In het kort: Dave had gelogen over zijn CV en daarom werd zijn contract niet verlengd. Cody kreeg dus een ander team maatje. Cody kwam vervolgens in conflict met het productie team en verliet de show. Dat nieuwe team maatje (Joe Teti)bleef bij de show en kreeg zelf weer een nieuw maatje. Teti heeft overigens ook gelogen over zijn achtergrond bleek richting het einde van het laatste seizoen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 11 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2015 Wat warm makertjes: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 11 september 2015 Delen Geplaatst: 11 september 2015 Die man met snor is toch van scrapheap challenge? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 11 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2015 Die man met snor is toch van scrapheap challenge? Ja. tien tekens Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 17 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2015 Eerste aflevering is te vinden via de bekende alternatieve kanalen (zelf nog niet gekeken) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 17 september 2015 Delen Geplaatst: 17 september 2015 Die man met snor is toch van scrapheap challenge? Jup Dick Strawbrigde geniale man in mijn ogen ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 17 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2015 Eerste aflevering gezien en viel een beetje tegen. Alles is duidelijk zeer geënsceneerd en gescript. Niet dat dat een verrassing is maar je hoopt op iets anders. Veel te leren viel er de eerste aflevering ook niet. Wie weet wordt het nog interessanter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elloco999 Geplaatst: 21 september 2015 Delen Geplaatst: 21 september 2015 Interessant, ga ik ook eens kijken Bedankt voor het delen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Longmen Geplaatst: 21 september 2015 Delen Geplaatst: 21 september 2015 Ook de 1e aflevering gezien. Weinig survival technieken (als die er al waren, razendsnel in beeld gebracht) maar veel aandacht voor de interactie tussen de 3 deelnemers. Voor mij geen vervolg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 17 oktober 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2015 Ondertussen 5 afleveringen gezien en er is niets aan, helaas. Kinderachtig gedoe en gescript tot het bot. Canterbury komt niet tot zijn recht en ik heb eerlijk gezegd de indruk dat hij er zelf ook niet veel aan vindt. Ach, ik hoop voor hem dat het goed betaald heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.