hurbie Geplaatst: 13 juli 2015 Delen Geplaatst: 13 juli 2015 Weet iemand een goedkoop adres voor de 0,5 liter Kilner schroefdop potten, dit zijn dus de glazen potten met een deksel uit 2 delen, Bij bv weckenonline kost 1 pot 3,94 , das best aan de prijs vind ik Bedankt alvast ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 13 juli 2015 Delen Geplaatst: 13 juli 2015 Zo uit mijn hoofd en met hulp van google zijn dit de goedkoopste, 12,50 voor drie stuks. http://www.kookpunt.nl/kilner-set-voorraadpotten-3-delig-05l/nl/product/12284/ Ow, duurder dan die jij noemt... Waarom wil je perse deze weckpotten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hurbie Geplaatst: 13 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2015 Ik heb al een aantal van deze potten en wil alles een beetje hetzelfde houden, en met deze kun je ook in een snelkookpan op hoge druk wecken voor bv vlees. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bus-lane Geplaatst: 13 juli 2015 Delen Geplaatst: 13 juli 2015 Op eBay staan ze goedkoper echter verzendkosten. Hoeveel heb je er nodig? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hurbie Geplaatst: 14 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2015 Op eBay staan ze goedkoper echter verzendkosten. Hoeveel heb je er nodig? Hangt een beetje van de prijs af, voorlopig iets van 24 Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hurbie Geplaatst: 14 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2015 Blijkbaar heb ik 2 accounts, misschien wil de beheerder die andere even verwijderen. Komt blijkbaar Door tapatalk. Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 14 juli 2015 Delen Geplaatst: 14 juli 2015 Blijkbaar heb ik 2 accounts, misschien wil de beheerder die andere even verwijderen. Komt blijkbaar Door tapatalk. Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk [admin] is gefixt! (Ps: zou je aub die automatische signature in Tapatalk ("Verstuurd vanaf ..." uit willen zetten? Thanks!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hurbie Geplaatst: 14 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2015 Ook geregeld ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 14 juli 2015 Delen Geplaatst: 14 juli 2015 Weet iemand een goedkoop adres voor de 0,5 liter Kilner schroefdop potten, dit zijn dus de glazen potten met een deksel uit 2 delen, Bij bv weckenonline kost 1 pot 3,94 , das best aan de prijs vind ik Bedankt alvast ! Even contact nemen met @Geert misschien heeft hij wel iets wat kan dienen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.