Gast Moleman Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Helaas, ik heb alles in KL Woodland. die heb ik ook en een kaartenmap en een rugzak hoes, maar dat gaat vloeken als ik die op d men tas ga hangen:( ookal op het internet gezocht en niks te vinden in NL of BE. Al moet ik toegeven dat het enige wat ik er tot nu toe heb insteken een poncho is, dus miesschien eerst beter rest van men kit aanschaffen enerna desnoods tasjes bij aan hangen. mvg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
destille Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 die heb ik ook en een kaartenmap en een rugzak hoes, maar dat gaat vloeken als ik die op d men tas ga hangen:( ookal op het internet gezocht en niks te vinden in NL of BE. Al moet ik toegeven dat het enige wat ik er tot nu toe heb insteken een poncho is, dus miesschien eerst beter rest van men kit aanschaffen enerna desnoods tasjes bij aan hangen. mvg Hoi Noorloos heeft zeker een aantal acu pouches Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Moleman Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Hoi Noorloos heeft zeker een aantal acu pouches Ga meteen eens kijken. Bedankt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enigma13 Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Is dit misschien iets? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Is dit misschien iets? Hallo meneer, mag ik even in jouw zak graaien? Of Dag mevrouw, zou u even mijn zak vast willen houden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 maart 2015 Delen Geplaatst: 7 maart 2015 Ga meteen eens kijken. Bedankt. Die tasjes zijn Nieuw veel te duur!! Heb net gekeken bij Noorloos op de Site . Je moet gewoon geduld hebben en dan gaat het misschien net zo als met de rugzak. Kijk geregeld op marktplaats en Forums. Of Carbood sales . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Moleman Geplaatst: 7 maart 2015 Delen Geplaatst: 7 maart 2015 Die tasjes zijn Nieuw veel te duur. Je moet gewoon geduld hebben en dan gaat het misschien net zo als met de rugzak. Kijk geregeld op marktplaats en Forums. Of Carbood sales . carbood? Nog nooit van gehoort. LOL Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 maart 2015 Delen Geplaatst: 7 maart 2015 carbood? Nog nooit van gehoort. LOL Dat is een soort Rommelmarkt ( Buitenmarkt ) waar je spullen mag verkopen met de Auto erbij. Dus als het ware vanuit je Auto . Het is ook een Markt waar alles spot goedkoop moet zijn want anders raak je het aan de straat stenen niet kwijt. Bij ons in de Regio koop ik geregeld van dat Defensie spul voor Heel weinig.Dat zijn echt maar Euro prijsjes. Ik heb de laatste keer 7 Woodland molle Tasjes gekocht voor nog geen 6 Euro . Daarvan waren er slechts twee granaat tasjes bij. En 1 magazijn Pouch. En 4 stuks grotere voor oa Veldfles. Bij Militaria4you hebben ze ook dat Acu camo Molle Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 7 maart 2015 Delen Geplaatst: 7 maart 2015 Ik heb nog wel wat ACU spul liggen, wat heb je nodig? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Moleman Geplaatst: 7 maart 2015 Delen Geplaatst: 7 maart 2015 Ik heb nog wel wat ACU spul liggen, wat heb je nodig? gewone pouches voor aan de zijkant . Wilt u ze verkopen/ruilen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 7 maart 2015 Delen Geplaatst: 7 maart 2015 gewone pouches voor aan de zijkant . Wilt u ze verkopen/ruilen? Op die assaultpack zitten normaal geen pouches. Heb wel nog wat First aid pouches liggen (NSN 6545-01-538-2071) die ik wel wil verkopen of ruilen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Moleman Geplaatst: 7 maart 2015 Delen Geplaatst: 7 maart 2015 Op die assaultpack zitten normaal geen pouches. Heb wel nog wat First aid pouches liggen (NSN 6545-01-538-2071) die ik wel wil verkopen of ruilen. kunt u mij dan aub een prive bericht sturen met een foto. dan handelen we het zo af. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Dat is een soort Rommelmarkt ( Buitenmarkt ) Het is "Car boot sale". Vrij vertaald naar het Nederlands: "Kofferbak verkoop" Het stamt uit Engeland, waar ik in de jaren '80 (toen ik daar als kind woonde) veel leuke dingen gekocht heb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Het is "Car boot sale". Vrij vertaald naar het Nederlands: "Kofferbak verkoop" Het stamt uit Engeland, waar ik in de jaren '80 (toen ik daar als kind woonde) veel leuke dingen gekocht heb. Schandalig dat ze dat niet veranderen http://www.carbootsalehorst.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.