Ga naar inhoud
GENEGEERD

(Swedisch) Claws


Wafels

Aanbevolen berichten

Scherp? Tja....zo keken we er niet tegenaan. Het was een wedstrijd, dus het moest zo scherp mogelijk ja.

ik had ook al een multitool op mijn 6e.

Kan nu ook niet meer.

We hadden ook geen traphekje. En ga zo maar door......

 

Tijden veranderen. (Helaas)

 

idd. ik had m'n eerste (echte) boormachine toen ik 3 was... en maar gaatjes boren in die eiken balk tot er niets meer van over schoot :D

moest je dat nu geven als cadeau denk ik dat de ouders je verstoten.. haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
idd. ik had m'n eerste (echte) boormachine toen ik 3 was... en maar gaatjes boren in die eiken balk tot er niets meer van over schoot :D

moest je dat nu geven als cadeau denk ik dat de ouders je verstoten.. haha

Nou inderdaad.

Mijn zoon (5) en dochter (8) hebben ook beide een mesje.

Niet te scherp natuurlijk, maar ik heb wel regelmatig discussies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik even blij dat mijn ouders daar nooit moeilijk over deden, als ik nu kijk, mogen vrienden van mij de messen die ik toen ik zes was al had( dit is niet om op te scheppen, gewoon om duidelijk te maken dat de tijden veranderd zijn, want als ik dat hoor van die boormachine, een boormachine toen je 3 was? Das best wel cool:p)

Maar even naar het topic, ik kan niet schaatsen en vind het ook niet leuk/wil het ook niet leren, + het feit dat we in nl wonen, maakt het niet de moeite waard om z'n ding te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...