fragalot Geplaatst: 4 januari 2015 Delen Geplaatst: 4 januari 2015 Scherp? Tja....zo keken we er niet tegenaan. Het was een wedstrijd, dus het moest zo scherp mogelijk ja. ik had ook al een multitool op mijn 6e. Kan nu ook niet meer. We hadden ook geen traphekje. En ga zo maar door...... Tijden veranderen. (Helaas) idd. ik had m'n eerste (echte) boormachine toen ik 3 was... en maar gaatjes boren in die eiken balk tot er niets meer van over schoot moest je dat nu geven als cadeau denk ik dat de ouders je verstoten.. haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tothemax Geplaatst: 4 januari 2015 Delen Geplaatst: 4 januari 2015 idd. ik had m'n eerste (echte) boormachine toen ik 3 was... en maar gaatjes boren in die eiken balk tot er niets meer van over schoot moest je dat nu geven als cadeau denk ik dat de ouders je verstoten.. haha Nou inderdaad. Mijn zoon (5) en dochter (8) hebben ook beide een mesje. Niet te scherp natuurlijk, maar ik heb wel regelmatig discussies. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 4 januari 2015 Delen Geplaatst: 4 januari 2015 Ben ik even blij dat mijn ouders daar nooit moeilijk over deden, als ik nu kijk, mogen vrienden van mij de messen die ik toen ik zes was al had( dit is niet om op te scheppen, gewoon om duidelijk te maken dat de tijden veranderd zijn, want als ik dat hoor van die boormachine, een boormachine toen je 3 was? Das best wel cool:p) Maar even naar het topic, ik kan niet schaatsen en vind het ook niet leuk/wil het ook niet leren, + het feit dat we in nl wonen, maakt het niet de moeite waard om z'n ding te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.